Telegram support Whatsapp support

پیام نوروزی مدیریت جواهری بینا

1392/12/28

با سلام به شما دوستان و مشتریان وفادار و عزیز:

امسال نیز گذشت. با تمام غم ها، شادی ها، عصبانیت ها، قهرها و … اما چیزی که می ماند، یاد و خاطره نیک است. باور کنید وقتی می بینیم شما قدر کار تخصصی و حرفه ای و تفاوت کالای مرغوب با کالای غیر مرغوب را به خوبی می دانید، و در این بین ما را به عنوان امین خود انتخاب کرده اید، به خود می بالیم و احساس غرور می کنیم.

پیام نوروزی مدیریت جواهری بینا

 

همانطور که می دانید، این حرفه (ساخت ، فروش و تعمیر جواهرات نقره) کاری بسیار تخصصی و پیچیده می باشد که مستلزم تجربه بالا و مطالعه فراوان می باشد. که هر چقدر جلوتر بروی، باز هم کم است.

اینجانب محمد رضا بینا، تا جایی که در توانم بوده به کشورهای مختلف سفر کرده ام تا در این زمینه تجارب مختلفی را کسب کنم. که شامل مراحل طراحی جواهر و ساخت آن+ سنگ شناسی و قیمت گذاری آن+ ابزارآلات صنعتی ساخت زیورآلات و… می باشد.

اما باید اعتراف کنم گستردگی این کار بسیار زیاد است و هرچقدر پیش بروی، تازه متوجه می شوی که هنوز قطره ای از اقیانوس هستی. لذا به صورت پیوسته دوره های آموزشی برای کارکنان شرکت جواهری بینا، برگزار کرده ایم و در این بین  از تمامی افراد متخصص و با تجربه نیز استفاده کرده ایم. چرا که اعتقاد و ایمان داریم مردم ارزش کار تخصصی و حرفه ای را می دانند و پیوسته ما را مورد لطف خود قرار می دهند. همیشه سعی کرده ایم در تماس های تلفنی مشتریان، بهترین و حرفه ای ترین مشاوره را با استفاده از افراد متخصص، ارائه دهیم.

در پایان از شما می خواهیم که مانند گذشته ما را از نظرات سازنده خود، بهره مند سازید. چرا که تمامی موفقیت های جواهری بینا مدیون نظرات پر مهر شماست. شمایی که چشم و گوش ما هستید.

در ضمن اگر در سال 92 (که مثل برق گذشت)، اندکی پشت خط مانده اید، بسیار شرمنده ایم. تعداد تماس ها بالا و تعداد مشاوران ما محدود. اما در عوض تعداد ارسال ها از هفته ای 6 مرحله که در صبح انجام می شد به هفته ای 12 مرحله رسید که با همکاری اداره پست ناحیه 3، ارسال بعد از ظهر نیز، راه اندازی شد.

اما  خبر خوش ما، برای سال 93:

زیورآلات بیشتر و جدیدتر و مثل همیشه با قیمت های استثنائی.

امیدواریم که سالی پر برکت ، تنی سالم ، اینترنتی پرسرعت و جیبی پر پول داشته باشید.

وعده ما: 1393/1/16 . تا آن موقع دلمان برایتان تنگ می شود.

نوروزتان پیروز.

 

مدیریت جواهری بینا- محمدرضا بینا

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 امتیاز, میانگین: 1٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + ده =

محصولات مرتبط در فروشگاه