Telegram support Whatsapp support

آنچه كه هنگام خرید جواهرات آقایان باید دانست

تنها خانم‌ها عاشق زیورآلات نیستند، آقایان هم دست‌كمی از آنها ندارند. آقایان نیز با اندكی درخشش كه به كمك تكه‌ی كوچكی جواهر فراهم می‌شود، ظاهری جذاب‌تر خواهند یافت.

آنچه كه هنگام خرید جواهرات آقایان باید دانست

 

جالب آنجاست كه بدانید زیورآلات آقایان شامل گیره اسكناس و كروات نیز می‌شود، جواهری كه خانم‌ها برای پدران و همسران خود خریداری می‌كنند اما هرگز خودشان آنها را امتحان نمی‌كنند.

زیورآلات آقایان همچنین شامل دكمه سردست‌های براق نیز می‌شود كه هرنوع كت‌وشلوار را در هر مناسبتی، زیبا و درخور توجه می‌كند. هیچ‌چیز بهتر از مردی خوش‌لباس با سرآستین‌های درخشان نخواهد بود. دكمه سردست‌ها در اندازه و رنگ‌های متفاوت یا مزین به الماس موجود هستند كه با هر سلیقه‌ایی مطابقت دارند.

گوشواره، گردنبند و دستبند تنها مخصوص خانم‌ها نیست. آقایان هم می‌توانند از آنها استفاده كنند. اما هنگام خرید دقت داشته باشید كه از گوشواره‌های میخی كوچك و حلقه‌هایی با طرح‌های مردانه فراتر نروید. اكثر آقایان نمی‌توانند جواهراتی مزین به‌سنگ‌های صورتی استفاده كنند باوجود آنكه با این جواهرات بسیار زیبا به‌نظر می‌رسند. انگشترها می‌بایستی بادست آقایان هماهنگی داشته و به‌طور معمول بزرگ‌تر از انواع مورد استفاده‌ی خانم‌ها باشند، اما در نهایت، سبك مورد علاقه برای انتخاب جواهرات امری شخصی است.

زیورآلات آقایان مانند دكمه سردست، میتوانند گران قیمت باشتد، مخصوصا اگر از جنس طلا یا مزین به الماس باشند.

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 11 =

محصولات مرتبط در فروشگاه