Telegram support Whatsapp support

جواهری بینا پربازدیدترین سایت جواهرات نقره ایران

رتبه الکسا جواهری بینا پربازدید ترین سایت جواهرات نقره در ایران

الکسا (Alexa)، معتبرترین سایت رتبه بندی وابسته به سایت amazon.com (بزرگترین سایت فروشگاهی جهان) بوده که جهت سنجش رتبه بندی سایت ها بر حسب میزان بازدید (استقبال کاربران) مورد استفاده قرار می گیرد. رتبه الکسا سایت هر چقدر به عدد 1 نزدیکتر میشود به منزله ارتقا رنک الکسا (اعتبارسایت) می باشد. رتبه الکسا زمانی بیشتر و بهتر قابل استناد است که سایت در رتبه جهانی کمتر از 100 هزار و در رتبه ملی (ایران) کمتر از حدود 3 هزار باشد.

الکسا رتبه هر سایت را بر اساس بازدید روزانه سایت و معیار های دیگری همچون لینک از سایت های معتبر محاسبه می کند. رتبه هر سایت در الکسا برای مشتریان و فعالین حوزه تجارت الکترونیک حائز اهمیت است، به طوریکه این رتبه معیاری برای سنجش اعتبار و میزان بازدید هر سایت محسوب می شود .

شایان ذکر است که رقابت برای به دست آوری رتبه های پایین(خوب) بسیار بیشتر از رتبه های بالا بوده به این دلیل که این رتبه ها متعلق به وب سایت های بسیار قوی و پربازدید می باشد، به بیان دیگر تلاش برای رسیدن از رتبه 10000 به رتبه 5000 به مراتب آسان تر از رسیدن از رتبه 5000 به 2000 می باشد زیرا سایت های رقیب بسیار قوی تر و رقابت بسیار سخت تر خواهد بود.

جواهری بینا موفق به کسب رتبه ای مناسب و رو به بهبود در بین 2000 هزار سایت برتر ایران شده است که با توجه به اینکه جواهری بینا یک فروشگاه تخصصی است و نه عمومی امری حائز اهمیت می باشد.

 

افتخاری دیگر برای مجموعه بزرگ جواهری بینا

جواهری بینا پربازدیدترین سایت جواهرات نقره ایران
جواهری بینا پربازدیدترین سایت جواهرات نقره ایران

جواهری بینا به عنوان اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی جواهرات نقره ایران، افتخار این را دارد که به پشتوانه اعتماد شما مشتریان گرامی، پر بازدید ترین سایت فروش جواهرات نقره ایران باشد.

با توجه به بررسی های آماری انجام شده، تعداد بازدیدکنندگان و بازدید های انجام شده از سایت جواهری بینا روز به روز در حال افزایش است. جواهری بینا به عنوان پربازدیدترین فروشگاه آنلاین جواهرات نقره در ایران شناخته شده است.

یکی از منابع معتبر استعلام این آمار، وب سایت alexa.com می باشد. (توجه : این رقم هر چه پایینتر باشد یعنی رتبه سایت بالاتر بوده و بازدیدکننده بیشتری دارد.)

 

رتبه الکسا جواهری بینا در تاریخ ۹۶/۰۷/۲۶ که پر بازدیدترین سایت جواهرات نقره می باشد.

رتبه الکسا جواهری بینا
رتبه الکسا جواهری بینا

با تشکر از اعتماد شما مشتریان گرامی – جواهری بینا

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (3 امتیاز, میانگین: 3٫67 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − شش =

12 دیدگاه

  1. تبریک
    محصولات متنوع و قیمت مناسب و مشتری مداری باعث پیشرفت سایتهای فروشگاهی است.

  2. باسلام خدمت شما عزیزان.
    تبریکات ویژه این اینجانب را بخاطر کسب رتبه بسیار عالی در سایت جهانی الکسا پذیرا باشید.
    به امید موفقیت های بیشتر

  3. سلام.رتبه تون تو الکسا روزبه روز بهتر میشه.این پیشرفت وموفقیت رو به بهتون تبریک میگم.ارزوی بهترینها رو برای مدیریت پرتلاش وپرسنل متعهد جواهری بینا دارم.پاینده باشید

  4. سلام سایت جواهری بینا فوق العادست. خداییش خیلی بیشتر ازینها استحقاقشو دارین.انشاا… همیشه موفق باشید.

محصولات مرتبط در فروشگاه