Telegram support Whatsapp support

آتش سوزی یک هتل آپارتمان در مشهد

آتش سوری یک هتل آپارتمان در مشهد…

نجات 20 مسافر در مشهد…

نجات 20 تن از مسافران این هتل آپارتمان که در طبقات بالاتر گرفتار شده بودند…

017-26

سرپرست ایستگاه 32 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از وقوع حریق در یکی از هتل آپارتمان‌های این شهر خبر داد.

حسن نجمی در این باره گفت: در ساعت 18:12 چهارشنبه مشاهده شدن دود و زبانه کشیدن شعله‌های آتش از زیر زمین یک هتل آپارتمان هفت طبقه واقع در خیابان شهید اندرزگو به سامانه 125 آتش نشانی مشهد اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانی مشهد 12 آتش نشان از 2 ایستگاه 32 و 24 را به همراه چهار دستگاه خودرو اطفاء حریق به محل حادثه اعزام کرد.

سرپرست ایستگاه 32 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه گفت: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد کانون آتش سوزی آشپزخانه این هتل آپارتمان بوده و آتش گرفتن ظرف روغن منجر به آتش سوزی و سرایت آن به هود شده است.

نجمی با بیان اینکه شعله‌های آتش از طریق هود تا طبقات فوقانی در حال سرایت بود، گفت: این امر باعث بروز دود سنگین در طبقات شد.

نجمی اضافه کرد: آتش نشانان با تقسیم شدن به دو گروه نسبت به اطفاء حریق و نجات مسافران و خارج کردنشان به بیرون از هتل اقدام کردند.

وی با بیان اینکه پس از عملیات اطفای حریق، آتش نشانان عملیات تهویه دود از محیط را نیز آغاز کردند، گفت: نجاتگران آتش نشانی 20 تن از مسافران این هتل آپارتمان را که در طبقات بالاتر گرفتار شده بودند را با استفاده از دستگاه‌های تنفسی به محل امن منتقل کردند.

سرپرست ایستگاه 32 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مشهد افزود: پس از اطفاء کامل حریق و لکه‌گیری، آتش نشانان در ساعت 19:43 به عملیات خود خاتمه دادند.

وی با بیان اینکه علت قطعی بروز این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی بررسی و اعلام خواهد شد، گفت: خوشبختانه این آتش سوزی مصدوم نداشت و تنها خسارات مالی بر جای گذاشت.

منبع:ایسنا

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

محصولات مرتبط در فروشگاه