Telegram support Whatsapp support

آخر عاقبت چک کردن گوشی نو عروس

آخر عاقبت چک کردن گوشی نو عروس و راهی شدن به سمت خانه پدری

نوعروسی که مورد بازخواست همسرش قرار گرفت و گوشی همراهش شب به شب چک می شد …

آخر عاقبت چک کردن گوشی نو عروس

ابن زن جوان زمانیکه دید شوهرش موبایل او را چک می کند، تصمیم به طلاق گرفت .

چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت : آقای قاضی شوهرم هر شب موبایل مرا چک می کند و تمام پیام ها و شماره هایم را می خواند . هر شب مرا به خاطر پیام ها و تماس هایم بازخواست می کند و می گوید چرا به فلانی پیام دادم و یا فلانی چرا به من زنگ زده است .

وی افزود : از دست او مجبورم هر روز پیام ها و شماره هایم را پاک کنم ولی او باز هم به کارش ادامه می دهد . انگار به من شک دارد . هرچه اعتراض می کنم، داد و بیداد به راه می اندازم، قهر می کنم، با مهربانی با او صحبت می کنم، فایده ای ندارد . من هر شب باید محاکمه شوم و شوهرم تمام برنامه ها و پیام های گوشی مرا چک کند و مرا بازخواست کند .

این زن گفت : آخرین بار سر همین موضوع به شدت با هم دعوا کردیم تا جاییکه من از خانه قهر کردم و به خانه پدرم رفتم . دیگر طاقتم تمام شده و نمی خواهم در کنار این مرد شکاک زندگی کنم . برای همین درخواست جدایی دارم .

بعد از صحبت های این زن شوهرش نیز به دادگاه احضار شد تا قاضی صحبت هایش را بشنود .

 

بنظر شما این نو عروس چه کاری باید انجام دهد تا مورد بازخواست همسرش قرار نگیرد ؟؟؟!!!

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 امتیاز, میانگین: 5٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 7 =

83 دیدگاه

  1. باابا اول بخونین کامل بعد نظر بدین.هی میگین مشکلی نداری بزار چک کنه.میگه هر شب چک میکنه چه این بزاره چه نزاره.آخه مگه قراره خانم حتما با یه آقا صحبت کنه؟؟؟بعضی وقتا آدم با مادرش درد دل میکنه با دوستای صمیمیش با خواهرش.خوب شاید دوست نداره شوهره بدونه و فردا آتو بده دستش.خوب مرد خودش عیاشه واسه همین میخواد اینجوری زنه رو کنترل کنه که زنه وقت نکنه به این شک کنه.مردی که زنشو دوست داره از این غلطا نمیکنه.اگه زن هر شب گوشیه شوهرو چک کنه و هر سری بازخواست کنه شوهره خوشش میاد آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نهههههه .این زندگی که یه درصدم توش اعتماد نیست باید تموم کنی چون همش اعصاب خورد کنیه.اصلا فکر کردن بهشم عذاب آوره.زن و مردی که مشکل داره انقدر راحت خودشو لو نمیده.نمیزاره تماسا پیاما بمونه که حالا بخواد طرف ببینه چه چک کنه چه چک نکنه.آخه هی میگین زندگی زناشویی خیلی مهمتره اله بله…نخبر زندگی زناشویی مهمه که توش آرامش هست نه این زندگیه کوفتی که همش جنگ اعصابه.خدا به زنه صبر بده و عقل بده که زود قبل بچه دار شدن خودشو از این خونه و مرد مریض راحت کنه

  2. به نظر من کار درستی کرده که برای جدایی اقدام کرده؛ شوهرش بیمار روحی و روانی بوده و در آینده وضعش بدتر هم میشد؛ این نوع بیماری کم کم اتفاق میوفته و از خانواده و نوع تربیت متناقض پدر و مادر شروع شده و گاهی تا جنون هم کشیده می شه.

محصولات مرتبط در فروشگاه