Telegram support Whatsapp support

آغاز ثبت‌نام از داوطلبان شورایاری از امروز

آغاز ثبت‌نام از داوطلبان شورایاری:

images (3)

رئیس ستاد هماهنگی‌های شورایاری‌های شهر تهران از آغاز ثبت‌نام از داوطلبان شورایاری، خبرداد.

مرتضی طلایی در گفت‌وگو با خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به فعالیت شورایاری‌ها در سه دوره گذشته اظهار کرد: خدمات، اقدامات و فعالیت‌های درخور تحسین و قابل تقدیری از سوی شورایاری‌ها در شهر تهران صورت گرفته است که باید از این ظرفیت استفاده و البته آن را تقویت کرد.

وی با بیان اینکه شورایاران نمایندگان گروه‌های مردمی هستند، افزود: دوره سوم شورایاری‌ها نسبت به دو دوره گذشته بسیار باکیفیت و پربارتر بوده است چرا که در این دوره خدمات خوبی از سوی این مجموعه در شهر صورت گرفته است.

طلایی با بیان اینکه ثبت نام از داوطلبان شورایاران از دوم بهمن (امروز) آغاز شده است گفت: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت www.shorayaran.ir ثبت نام کرده و این افراد تا 12 بهمن می تواند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رئیس ستاد هماهنگی‌های شورایاری‌های شهر تهران همچنین در خصوص ساعات ثبت نام از داوطلبان انتخابات شورایاری‌ها خاطر نشان کرد: سایت مدد نظر از ساعت 6 صبح تا 12 شب برای ثبت نام فعال خواهد بود.

طلایی افزود: شرایط داوطلبان از سواد خواندن و نوشتن به فوق‌ دیپلم، داشتن حداقل سن 25 سال داوطلبان و در اصلاحیه آیین‌نامه مدت سکونت داوطلبان به یک سال کاهش پیدا کرده است.

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − سه =

محصولات مرتبط در فروشگاه