Telegram support Whatsapp support

آیا در مورد معجزه عطر چیزی میدانید؟

تا حالا براتون پیش اومده یه غریبه رو ببینید و همون لحظه اول احساس خوبی نسبت بهش داشته باشید؟ این حس ممکنه به خاطر چهره یه نفر باشه و رنگ یا نوع لباساش تو این حس تاثیر بذاره، اما در واقع نه چشم که دماغ شما عامل ایجاد این حس خوب بوده. حسی که از بوها می‌گیریم غریزی‌ترین احساس ماست. بوها قدرت زیادی دارن و نه تنها می‌تونن روی احساساتمون تاثیر بذارن که حتی می‌تونن بیماری‌ها و دردهامون رو تسکین بدن.

حالا که تاثیر مثبت عطرهای طبیعی ثابت شده، یه عده عشق طبیعت وارد میدون شدن تا این قدرت طبیعی رو به بهترین شکل مهار کنن و ازش تو چیزایی استفاده کنن که بودنش تو هر خونه رنگی واجبه. آدمای رنگی همونقدر به کیفیت چیزایی که تو خونه دارن اهمیت می‌دن که به مثبت بودن و کاربردی بودن اونا.

جایی مثل حموم که قراره همه آلودگی‌ها و خستگی‌ها رو ازمون بگیره بهترین جا برای شنیدن بهترین و موثرترین بوهاست. تو حموم منافذ پوست و مجاری تنفس بازترن و بوها بیشترین تاثیر رو روی روحیه و جسممون می‌ذارن.

اگه می‌خواهید اسانس‌های طبیعی رو جایگزین عطرهای شیمیایی کنین، بهترین راه استفاده از محصولات آروماتراپیه. این محصولات با کیفیت و بسته‌بندی خیلی خوبی در دسترس شماست.

شامپوهایی با عطر لیمو، اسطوخودوس، دارچین، یاس بنفش و … هر کدوم به غیر از تمیزکردن موها تاثیرات مثبتی هم روی مو و احساس شما می‌ذاره.

صابون‌ها و روغن‌های آروماتراپی با بوی ماندگارشون طبیعت رو به زندگی‌تون پیوند می‌زنن.

بیرون از حمام هم می‌شه این بازی لذتبخش با طبیعت رو ادامه داد. گل خشک‌های معطر به جز زیبا کردن محیط عطر خوبی به فضای زندگی‌مون می‌دن و از همه اینا موثرتر، خوشبوکننده‌های طبیعی با بوی ماندگار و موثرشونه که همه جا رو به رنگ و بوی گل‌ها و میوه‌های نجات‌بخش درمیاره.

بذار یاس بنفش آرومت کنه، بذار خونه‌ات به عطر اسطخودوس معطر و تمیز شه، بذار عطر گرم دارچین انرژی یه روز تازه و فعال رو بهت بده، بذار بوی لیمو عطر زندگی پر نشاط و شاد تو باشه.

aromatic1

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 8 =

محصولات مرتبط در فروشگاه