Telegram support Whatsapp support
اسموتی آناناس و پرتقال
اسموتی آناناس و پرتقال

اسموتی زمستانی پرتقال و آناناس برای جلوگیری از سرما خوردگی

اسموتی نوشیدنی است که از ترکیب و مخلوط کردن تهیه می‌شود. این بدین معنی است که اجزای یک میوه شکسته می‌شود و به حالت یک نوشیدنی در می‌اید؛ نوشیدنی که بافت دارد و آبکی نیست. بافت میوه اندکی شکسته و نرم می‌شود اما از بین نمیرود و از نوشیدنی حذف نمی‌شود؛ پس بدن شما برای هضم اسموتی نیاز به انجام عملیاتی دارد تا بتواند به صورت کامل این نوشیدنی را در بدن حل کند.اما این تجزیه تحلیل شدید نیست و بدن خیلی فعالیت زیادی انجام نمی‌دهد.

در این سرمای زمستان خوب است با خوردن خوراکی های مقوی سیستم ایمنی بدن را تقویت کنیم تا خدای ناکرده به سرما خوردگی و گلو درد دچار نشویم. اسموتی هایی را که در اینجا آورده ایم همه منبع غنی انواع ویتامین و آنتی اکسیدان هستند.اسموتی هایی خوش طعم، خوش رنگ و سالم که با خوردن آنها سرحال وشاداب می شوید.

اسموتی آناناس و پرتقال
اسموتی آناناس و پرتقال

اسموتی زمستانی آناناس و پرتقال
مواد لازم:
۲٫۵ فنجان آب آناناس
۲٫۵ فنجان آب پرتقال تازه و تکه های پرتقال برای تزئین
¾ فنجان ماست ساده
۱ عدد موز
۳ قاشق غذاخوری عسل
¼ قاشق چای خوری دارچین کمی هم برای تزئین

اسموتی زمستانی آناناس و پرتقال
اسموتی زمستانی آناناس و پرتقال

طرز تهیه:
داخل مکعب های جا یخی را جدا جدا پر از آب پرتقال و در دیگری پر از آب آناناس کنید و بگذارید داخل فریزر تا یخ ببندد. ماست،موز،عسل و دارچین را داخل مخلوط کن ریخته و تا زمانی که نرم شد آن را مخلوط کنید. حالا مخلوط بدست آمده را به مدت ۱ ساعت داخل فریزر قرار دهید. مکعب های یخی آب اناناس و آب پرتقال را از فریزر خارج کنید و داخل مخلوط کن ریخته تا مخلوطی نرم بدست بیاید. در این مرحله به سلیقه خودتان لیوان ها را ازمخلوطها پر کنید و روی آن را با دارچین و تکه های پرتقال تزئین کنید.

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 امتیاز, میانگین: 1٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 4 =

محصولات مرتبط در فروشگاه