Telegram support Whatsapp support
اتوبان دوچرخه ها در آلمان
اتوبان دوچرخه ها در آلمان

افتتاح اتوبان ۱۰۰ کیلومتری مخصوص دوچرخه سواران در آلمان

یکی از القابی که کشور آلمان به آن معروف است کشور اتوبان هاست، این کشور علاوه بر اینکه با تولید خودرو هایی مثل بنز و بی ام و یکی از پیشروان صنعت خودروسازی در جهان است با داشتن حدود ۱۴۰۰۰ کیلومتر اتوبان و آزادراه یکی از پیشروان صنعت راه سازی جهان نیز محسوب شده و با داشتن آزاد راه هایی با کیفیت و بدون محدودیت سرعت خود را به بهشت افراد ماشین باز و علاقه مند به سرعت تبدیل کرده است.

اما این کشور به تازگی اعلام کرد که بودجه اختصاص یافته به ساخت اتوبان ها و جادها را کاهش داده و در عوض آن را صرف ساخت سوپر اتوبان هایی برای رفت و آمد با دوچرخه خواهد کرد و برای شروع پروژه اتوبانی به طول ۱۰۰ کیلومتر که ۱۰ شهر غربی آلمان را به هم متصل خواهد کرد در این کشور کلید خورد.

اتوبان دوچرخه ها در آلمان
اتوبان دوچرخه ها در آلمان

بنا به گفته های مارتین تونس یکی از مدیران ارشد اجرایی پروژه این اتوبان مسیر تردد و رفت و آمد آسان با دوچرخه برای ۲ ملیون مردم ساکن در این منطقه را فراهم کرده و نتیجه آن کاهش استفاده از حداقل ۵۰,۰۰۰ خودرو به طور روزانه خواهد بود. برای راحتی و تشویق شهروندان در این سوپر اتوبان دوچرخه ها امکانات مناسبی برای رفت آمد و استفاده از دوچرخه منجمله ارائه دوچرخه های رایگان و خدماتی همچون ایستگاه های استراحت و امکانات رفاهی و خدمات تعمیر و نگهداری دوچرخه به صورت رایگان ارائه می شود.

اتوبان دوچرخه ها در آلمان
اتوبان دوچرخه ها در آلمان

در حال حاضر ۵ کیلومتر ابتدایی این مسیر افتتاح شده و مورد استقبال شهروندان این منطقه قرار گرفته است.

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − چهار =

محصولات مرتبط در فروشگاه