Telegram support Whatsapp support

افتتاح فروشگاه نوروزی

مدیر کل کمیته امداد استان تهران با اشاره به افتتاح فروشگاه نوروزی در تهران گفت: این فروشگاه از ابتدای بهمن فعالیت خود را آغاز خواهد کرد ضمن اینکه قرار است بن‌هایی جهت خرید کالا به نیازمندان و مددجویان توزیع شود.

wq

تبارک سبحانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، با اشاره به افتتاح فروشگاه نوروزی کمیته امداد اظهار داشت: این فروشگاه از ابتدای بهمن فعالیت خود را به مدت 3 ماه و تا پایان فروردین 94 ادامه خواهد داد.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی کمیته امداد جهت حمایت از مددجویان استان تهران و نیازمندان، بن‌هایی برای این اقشار در نظر گرفته شده است که بناست از فردا بین نیازمندان و مددجویان توزیع شود.

سبحانی گفت: کمیته امداد استان تهران با توجه به تعداد مددجویان تحت پوشش و همچنین نیازمندان شناسایی شده 4 میلیارد تومان بن توزیع خواهد کرد.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران در خصوص نحوه توزیع بن‌های اشاره شده گفت: به هر نفر حداقل 40 هزار تومان بن داده خواهد شد ضمن اینکه کالاهایی که در فروشگاه نوروزی عرضه می‌شود بین 20 تا 30 درصد نسبت به قیمت بازار ارزان‌تر است.

وی ادامه داد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی شهر تهران قرار است در 5 قسمت از شهر تهران اتوبوس‌هایی پیش‌بینی شود تا نیازمندان و مددجویان را به فروشگاه منتقل کنند.

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 1 =

محصولات مرتبط در فروشگاه