Telegram support Whatsapp support
انگشتر برای نو عروسان

انتخاب بهترین انگشتر برای نو عروسان …

انتخاب بهترین انگشتر برای نو عروسان…

عروس خانم هایی که اولین انگشتر خیلی برایشان مهم است و آنها دوست دارند یکی از بهترین انگشتر ها رو داشته باشند، البته حق هم دارند…

اگر با انتخاب خودشون باشه که چه بهتر…

Wedding-ring-set-3

در کشور ما رسم است که در مجلس بله برون خانواده داماد یک انگشتر را برای عروس آینده‌شان هدیه می‌آورند و به اصطلاح او را برای پسرشان نشان می‌کنند. در بسیاری از مواقع ممکن است دختر خانم مدل آن انگشتر را دوست نداشته باشد و مجبور شود برای تعویض آن در جواهر فروشی کلی ضرر بدهد.

بهتر است برای انتخاب یک انگشتر برای عروس خانم یکی از روش های زیر را انجام دهید…

۱٫ به او عکس نشان دهید. شما باید دختری عاقل باشید و بعد از رفت و آمدهای اولیه خواسته‌هایتان را با شخصی که قرار است در آینده همسرتان شود، مطرح کنید. بنابراین بعد از مدتی که با خواستگار‌تان صمیمی‌تر شدید و از آداب و رسوم خانواده او اطلاع پیدا کردید قبل از گذاشتن قرار بله برون توسط خانواده‌ها عکسی از انگشتر دل‌خواه‌تان به او نشان دهید تا هنگام انتخاب انگشتر در جواهر فروشی مدلی برخلاف نظر شما نخرد. می‌توانید عکس را به طور غیر مستقیم هنگام ورق زدن مجله به او نشان دهید. البته در انتخاب مدل و حدود قیمت انگشتر واقع بین و منطقی باشید.

۲٫ با هم برای خریدانگشتر بروید. اگر خواستگارتان را از قبل می‌شناسید مثلا همکار یا همکلاس‌تان بوده و با او صمیمی‌ هستید، به او بگویید که دوست دارید اولین هدیه‌ای که او برایتان می‌خرد را خودتان انتخاب کنید. حتی می‌توانید یک‌بار که با هم بیرون رفته‌اید راه‌تان را به جواهر فروشی بکشانید و در حالی که انگشترها را نگاه می‌کنید مدل دلخواه‌تان را به او نشان دهید و با باز شدن سرصحبت، قراری را برای خرید انگشتر نشان بگذارید.

۳٫ آشنایی را با او بفرستید. اگر خجالت می‌کشید از ۲ روش بالا استفاده کنید، می‌توانید از مادر یا خواهر بزرگ یا خانمی که سلیقه‌اش را قبول دارید و دوست مشترک شما و اوست بخواهید که پیشنهاد همراهی در خرید انگشت نشان را به خواستگارتان بدهد و بگوید که من با سلیقه فلانی آشنا هستم و می‌توانم در خرید انگشتر به هر دوی شما کمک کنم.

“البته ناگفته نماند که جدیداَ عروس و داماد با هم برای خرید انگشتر می روند”

منبع:بیتوته

جدیدترین حلقه های نقره ست ازدواج

حلقه ست ازدواج

حلقه ست ازدواج

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 14 =

محصولات مرتبط در فروشگاه