Telegram support Whatsapp support
انگشتر رهبر معظم

انگشتر رهبر معظم انقلاب در استرالیا به مزایده گذاشته شد

انگشتر رهبر معظم معظم انقلاب در استرالیا به مزایده گذاشته شد

انگشتر رهبر معظم
انگشتر رهبر معظم

.

بعد از اعلام این مسأله.، مراسم مزایده انگشتر حضرت آیت الله خامنه ای برگزار .شد و حاضرین به رقابت با یکدیگر پرداختند و در .نهایت به مبلغ قابل توجهی به فروش رفت.

.

اخبار رسیده از شهر “سیدنی” پایتخت استرالیا .حاکی از آن است که انگشتر آیت الله خامنه ای .در مراسمی در این شهر به مزایده گذاشته شد..

 

گفته می شود “جمعیت امام رضا علیه .السلام” که از مؤسسات اسلامی در استرالیا است، .هر ساله در أیام میلاد علی بن موسی الرضا علیه .السلام، مراسم جشنی در این شهر برگزار می کند .که تعداد زیادی از شیعیان و عاشقان اهل بیت عصمت .و طهارت علیهم السلام در آن شرکت می کنند..

 

یکی از برنامه های مراسم سالیانه این مؤسسه .هم جمع آوری کمک های نقدی و نذورات شرکت کنندگان .است تا مخارج یک سال آینده مؤسسه که در طول .سال در مناسبت های مختلف دینی و مذهبی مراسم برگزار .می کند، تأمین شود.

 

از حاشیه .های جالب مراسم امسال این مؤسسه اسلامی این بود که .یکی از شرکت کنندگان لبنانی تبار حاضر در مراسم که .سال ها پیش در دیدار با رهبر انقلاب اسلامی ایران.، حضرت آیت الله خامنه ای یکی از انگشترهای ایشان .را به عنوان هدیه گرفته بود، اعلام کرد که .قصد دارد این انگشتر را به مزایده بگذارد و پول .حاصل از فروش این انگشتر را به عنوان هدیه و .کمک نقدی به “جمعیت امام رضا علیه السلام” .اهدا خواهد کرد.

 

بعد از اعلام این .مسأله، مراسم مزایده انگشتر حضرت آیت الله خامنه ای .برگزار شد و حاضرین به رقابت با یکدیگر پرداختند و .در نهایت به مبلغ قابل توجهی به فروش رفت..

 

شایان ذکر است مراسم میلاد امام رضا علیه .السلام بعد از تلاوت قرآن کریم، با سخنرانی “.حسین الجواهری” از بنیانگذاران این مؤسسه آغاز شد. .او در اظهارات خود به چگونگی تأسیس این مؤسسه اسلامی .پرداخت و در ادامه اشاره ای هم به اهداف و .برنامه های آن در یک سال آینده داشت.

.

ناگفته نماند در مراسم “جمعیت امام رضا علیه .السلام” که در طول سال برگزار می شود، .شیعیان کشورهای مختلف جهان به ویژه لبنان، عراق و .غیره حضور می یابند.

 

برای مشاهده کانال سنگ شناسی اینجا را کلیک کنید.

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 امتیاز, میانگین: 5٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

یک دیدگاه

  1. جانم فدای رهبر

محصولات مرتبط در فروشگاه