Telegram support Whatsapp support

برند لویی ویتون تولید کننده اجناس لوکس و گران قیمت

برند لویی ویتون از جمله باارزش‌ترین برندهای دنیاست.

برندی که اجناس لوکس و فوق العاده زیبا تولید می کند.

این برند طرفداران بسیار زیادی دارد…

800px-Night_Ekaterinburg_Louis_Vuitton

لویی ویتون: Louis Vuitton که به اختصار ال‌وی نیز خوانده می‌شود، یک خانه مد فرانسوی است، که در سال ۱۸۵۴ توسط لویی ویتون تاسیس شد.

این شرکت کالاهای لوکس و گران قیمت را تولید و ارائه می‌نماید، این محصولات شامل: کالاهای چرمی، لباس‌های آماده، کفش، ساعت، طلا و جواهر، لوازم جانبی، عینک آفتابی و کتاب می‌باشد.

برند لویی ویتون یکی از پیشروهای صنعت مد در جهان است، که محصولات خود را از طریق بوتیک‌های مستقل، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و وب‌سایت شرکت، به فروش می‌رساند.

در سال ۱۸۵۴ لویی ویتون که پسر یک نجار بود، این شرکت را تاسیس کرد. لویی با ساختن چمدان، کیف، ساک سفری و وسایل مورد نیاز مسافرت، نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت. در آن زمان، تنها اشخاص بسیار ثروتمند جامعه توانایی مالی رفتن به سفر در تعطیلات را داشتند.

وی در سال 1854 خانه مد لویی ویتون را بنا نهاد و تا زمان مرگش در 1892 توانست کارهای مقبولی ارائه دهد و خود را در میان رقبای فرانسوی مطرح سازد. پس از مرگ وی شرکتش به صورت سهامی درآمد و امروزه کمپانی (LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy به صورت یکی از غولهای صنعت مد درآمده است.

برنارد آرنو، رييس و مدير ارشد اجرايي شركت LVMH، هم اکنون با ثروت 5/16 ميليارد دلار، ثروتمندترين فرد فرانسه و پانزدهمين فرد ثروتمند دنيا مي‌باشد. شركت LVMH مالك سهام عمده بسياري از برندهاي معروف مثل لويي وويتون، ديور و فندي است. مجله تايمز در سال 2007 برنارد آرنو را به عنوان يكي از 100 فرد تاثيرگذار دنيا معرفي كرد.
اعتقاد وی بر این است که شرکت برای افزایش انرژی خلاقانه، باید مدیرانی با عشق و علاقه به هنرمندان داشته باشند و به این شکل مي‌توانند هنرمندانشان را درک کنند.
آرنو که در میان مدیران ارشد اجرایی پیشتاز در جهان، فردی منحصر به فرد است، همواره این توانایی را داشته که بین جنبه‌های مالی و خلاقانه کسب و کار ارتباطی مناسب برقرار کند. او گرچه هیچ وقت به محدود کردن نوآوری طراحانش اعتقاد نداشته، اما همواره بر انضباط مالی در خرید، بازاریابی و فروش محصولات شرکتش تاکید کرده است.

 شرکت لویی ویتون، برای شش سال متوالی (۲۰۰۶-۲۰۱۲) بعنوان با ارزش‌ترین نام تجاری در زمینه کالاهای لوکس در جهان شناخته شده است.

 

Luis_Vuitton_Facade

بزرگترین فروشگاه لویی ویتون، در لندن مستقر می‌باشد.

لویی ویتون سیزده کارگاه تولیدی، یک مرکز حمل و نقل بین‌المللی، بیش از ۲۰۰ بوتیک انحصاری در ۶۵ کشور و بیش از ۱۳ هزار کارمند داشته و بزرگترین نام تجاری لوکس دنیاست، در سال ۲۰۱۲ میلادی درآمدی بالغ بر ۳٫۲ میلیارد دلار کسب نموده است.

محصولات زنانه برند شرکت لویی ویتون، به گروه‌های زیر تقسیم می‌شوند: کیف دستی، وسایل مسافرتی، کیف پول ، کمربند، روسری، زیورآلات، جواهرات، عینک، کتاب، نوشت‌افزار، کفش، ساعت و لباس.

محصولات مردانه نیز علاوه بر موارد فوق شامل کراوات نیز می‌گردد.

جواهرات برند لویی ویتون

65

جواهرات برند لویی ویتون 654 جواهرات برند لویی ویتون
J1376395297

جواهرات برند لویی ویتون N1376395364

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 امتیاز, میانگین: 4٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + نه =

محصولات مرتبط در فروشگاه