Telegram support Whatsapp support

تصادف خودروی 206 با کامیونت 1 کشته به جای گذاشت.

 تصادف خودروی 206 با کامیونت 1 کشته به جای گذاشت…

تصادف در کجا اتفاق افتاده است؟؟؟

13940226000636_PhotoA

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از تصادف خودروی 206 با یک کامیونت در شرق به غرب جاده خاوران و فوت سرنشین خودروی 206 خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، اظهار داشت: در ساعت 17 و 37 دقیقه روز دوشنبه برخورد دو دستگاه خودرو در شرق به غرب جاده خاوران مقابل عباس‌آباد علاقمند به سامانه 125 آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و ماموران ایستگاه 78 و 15 آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد:‌ حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی 206 با 4 سرنشین به هنگام حرکت به دلیل نامشخصی با انتهای یک کامیونت برخورد کرده و از مسیر خارج شدند.

ملکی افزود: با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد 3 نفر از سرنشینان خودرو از جمله یک مرد 41 ساله و دو دختر 15 تا 17 ساله قبل از رسیدن آتش‌نشانان از خودرو خارج شده و دچار آسیب‌دیدگی‌هایی شده بودند و یک خانم 36 ساله در داخل خودرو محبوس شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران افزود: آتش‌نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش داده و این خانم 36 ساله را از داخل خودرو بیرون آورده و تحویل عوامل اورژانس دادند که متاسفانه مشخص شد جان خود را از دست داده است.

ملکی افزود: ترافیک سنگینی به وجود آمده بود که پس از انتقال خودروها به محل امنی مسیر بازگشایی شد و محل پس از عملیات آتش‌نشانان در ساعت 18 و 40 دقیقه به عوامل راهبر تحویل داده شد.

منبع:فارس نیوز

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − هجده =

محصولات مرتبط در فروشگاه