Telegram support Whatsapp support
تعبیرخواب نقره

تعبیر خواب نقره

۲۰۱۵۵۳۰۲۲۲۵۱۷۱۰a-1

 

تعبیر خواب نقره

شما شاید از آن آدم هایی هستید که حداقل یک بار هم شده در خواب فلز گرانبها نقره را دیده باشید و با خود فکر کرده اید تعبیر این خواب چه میتواند باشد اگر کنجکاو هستید مطالب  زیر را بخوانید .

شما اگر در سن ازدواج باشید و نقره در خواب ببینید ازدواج می کنید . اگر نقره خام شکل نگرفته ببینید با دختری صاحب جمال و زیبای زدواج خواهید کرد و چنانچه ازدواج کرده باشید و نقره در خواب ببینید دارای فرزند دختر می شوید . اگر ببینید باری از نقره دارید تکلیف و وظیفه ای سنگین بر عهده شما محول می گردد . اگر کسی نقره به شما داد یا ظرفی از نقره به شما هدیه کرد، دوستی شما را راهنمایی و هدایت و دلالت می کند و او خیر شما را می خواهد . اگر ببینید انگشتری از نقره دارید صاحب دختر می شوید و اگر ببینید دگمه های لباس شما از نقره است، همسرتان دختری می آورد که به او شباهت دارد .

اگر کسی ببیند که نقره از دکان می گرفت، دلیل که از شهر خود زن خواهد . اگر ببیند که از معدن نقره فرا گرفته، دلیل که به قدر آن مال حاصل کند . جابر مغربی گوید : اگر یک درم نقره داشت، دلیل که فرزندی آید صاحب جمال . حضرت امام جعفر صادق (ص) فرماید : دیدن نقره در خواب چهار وجه است .

اول : زن

دوم : فرزند

سوم : مال

چهارم : معیشت

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (2 امتیاز, میانگین: 3٫50 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + نوزده =

یک دیدگاه

  1. بسیار عالی بود.

محصولات مرتبط در فروشگاه