Telegram support Whatsapp support
حراج ویژه اعضا کانال جواهری بینا

تمدید حراج ویژه برای اعضای کانال تلگرام

حراج ویژه ۴۸ ساعته تمامی محصولات

حراج ویژه اعضا کانال جواهری بینا

پیروی برگزاری حراج بزرگ جواهری بینا که به طور گسترده مورد استقبال شما عزیزان قرار گرفت دوستان زیادی به صورت تلفنی نسبت به زمان برگزاری حراج و درخواست تمدید آن و تغییر در نحوه اطلاع رسانی پیشنهاداتی ارائه نمودند. همچنین فرمودند آخر ماه بوده و از نظر مالی امکان خرید نداشته اند، هرچند جواهری بینا از تمامی راه های ارتباطی برای اطلاع رسانی مواردی مثل حراج و… استفاده می کند اما باز هم چون هدف اصلی جواهری بینا همیشه و همیشه جلب رضایتمندی و خرسندی شما عزیزان است، یکبار دیگر:

 حراج ویژه تمامی اجناس را این بار فقط و فقط به مدت ۴۸ ساعت و از طریق کانال تلگرام جواهری بینا به آدرس: https://telegram.me/javaheri_bina برگزار خواهد کرد. دقت بفرمایید برای استفاده از حراج باید ابتدا وارد کانال تلگرام جواهری بینا شوید و پس از عضویت از طریق “لینک ویژه ورود به حراج بزرگ جواهری بینا” که در کانال قرار داده شده وارد سایت شوید تا قیمت محصولات برای شما در حراج قرار گیرد.

پس مراحل استفاده از حراج ویژه به این صورت است:

  1. ??ورود و عضویت (در صورتی که قبل از این عضو نشده اید) در کانال تلگرام جواهری بینا
  2. ?کلیک روی لینک ورود به حراج ویژه تمامی محصولات در تلگرام و ورود به سایت
  3. ✔️ شما موفق شدید می توانید از خرید با قیمت های ویژه در جواهری بینا لذت ببرید! ???

لینک کانال تلگرام جواهری بینا

telegram.me/javaheri_bina

لازم میبینیم یکبار دیگر در همین جا اعلام کنیم :

به خرید های انجام شده در حراج به دلیل درصد بالای تخفیف اعمال شده بینابن تعلق نمی گیرد. ضمنا در همین جا مجدد اعلام می نماییم بینابن های دریافت شده قدیمی تا پایان آذر ماه ۱۳۹۴ تا روز ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ معتبر می باشد و پس از این تاریخ قابل استفاده نخواهد بود.

همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما هستیم لذا خواهشمندیم اگر پیشنهاد و نظری در این رابطه دارید در قسمت دیدگاه های این مطلب درج نمایید و از تماس تلفنی با شرکت در این رابطه حتی المقدور خودداری نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =

13 دیدگاه

  1. سلام متاسفانه من از حراج نتونستم استفاده کنم امکان داره امسال دوباره حراج تکرار بشه؟

  2. ارمغان حسین زاده

    سلام. مامانم میخواد برای تمامی نوه هاش یک هدیه خوشگل از سایت شما انتخاب کنه ولی حیف که دیر از تمدید حراج اطلاع پیدا کردیم کاش یک فرصت حراج برای ما بود.
    لطفا بررسی کنید
    من از مشتری ها هستم

  3. باسلام من به تازگی عضو کانال تلگرام جواهری بینا شدم وتازه متوجه حراج شدم ازطریق یکی ازدوستان با سایت شما آشنا شدم چون چندتااز محصولاتی که از شما خریداری کرده بودراخیلی دوس داشتم خواستم من هم ازاین فرصت استفاده کنم واز اجناس با کیفیت وبسیار مناسب شما بهره ببرم هروقت خرید کردم وبدستم رسید حتمانظرخودرا اعلام خواهم کرد باتشکر

  4. حراجی واسه اعضای کانال خیلی خیلی خوب بود من چندتاخرید باقیمت های باورنکردنی انجام دادم وبی صبرانه منتظرم تابدستم برسه .

  5. من عضو کانال شماهستم بسیارخوب است برای منکه همیشه باتلگرام سروکاردارم فرصت بسیارخوب ومناسبی است

  6. سلام خیلی خوبه که واسه اعضای کانال هم جداگانه حراجی گذاشتید بسیار عالی

محصولات مرتبط در فروشگاه