Telegram support Whatsapp support
تهیه عصاره جواهرات

تهیه عصاره جواهرات

تهیه عصاره جواهرات

تهیه عصاره جواهرات

مردمان فرهنگ های متفاوت احترام زیادی برای سنگ ها قایل بودند و ظروف خود را با بسیاری از سنگهای نیمه قیمتی می ساخته اند و هم زمان با استفاده از این ظروف از خواص سنگ ها نیز بهره می برده اند. برای گرفتن عصاره جواهرات میتوانید سنگ ها را پس از شستن و تمیز کردن درون ظرفی از اب برای چندین ساعت یا در تمام طول یک شب قرار دهید . همچنین میتوانید سنگ را برای طول روز و در زیر نور خورشید قرار دهید و بدین روش آبی پر انرژی و سرشار از مواد معدنی بدست خواهید اورد.

تهیه عصاره جواهرات

اگر در منطقه پاک و طبیعی خارج از شهرهای بزرگ زندگی می کنید،برای کسب انرژی بیشتر، آب را در معرض نور خورشید قرار دهید. عصاره جواهرات حاصله، مانند عصاره ی حاصل از گیاهان، دارای قدرت درمان کننده ی بسیار می باشد و بر روی سلامتی کل بدن، اثر می گذارد.

لازم به ذکر است هنگام قرار دادن سنگ ها در محیط بیرون میبایست هوا کاملا تمیز باشد و یا روی ظرف را با در پوش بپوشانید تا گرد وغبار و سایر الودگی ها وارد اب نشود و موجب بیماری های دیگری نگردد. بعضی از عصاره ها همانند عصاره یاقوت قرمز سرشار از انرژی هایی است که باعث تصفیه و تقویت قلب و هم چنین درمان درد های گوارشی می گردد . عصاره جواهراتی همچون الماس و کریستال کوارتز سبب بهبود وضعیت عمومی بدن و تقویت سیستم ایمنی بدن می گردد.

برای مشاهده جدیدترین جواهرات اینجا کلیک کنید

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 18 =

محصولات مرتبط در فروشگاه