Telegram support Whatsapp support

جمع‌آوری ۶۰۰ معتاد خیابانی در عملیاتی مخفیانه

جمع‌آوری ۶۰۰ معتاد خیابانی در عملیاتی مخفیانه

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری ۱۰۳ مواد فروش و جمع‌آوری ۶۰۰ معتاد خیابانی در عملیات شب گذشته خبرداد.

سردار ساجدی‌نیا در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور، گفت: شب گذشته ۱۰۳ نفر مواد فروش دستگیر شدند و بیش از نیم تن مواد نیز کشف شد.

وی همچنین از جمع‌آوری ۶۰۰ معتاد خیابانی در عملیات شب گذشته خبرداد و گفت: خوشبختانه مسئولین کمپ‌ها را آماده کرده‌اند و در حال حاضر ۱۶۰۰ نفر به ظرفیت کمپ‌ها اضافه شده است.

سردار ساجدی‌نیا در خصوص اینکه پلیس پایتخت گفته بود در صورت تامین کمپ طی ۲۴ ساعت تهران پاکسازی می‌شود، افزود: در حال حاضر بیش از ۱۲ هزار معتاد متحاجر در پایتخت وجود دارد و به محض آمادگی ظرفیت سر قول خود هستیم و ۲۴ ساعته تهران را پاکسازی می‌کنیم.

رئیس پلیس پایتخت در خصوص اینکه مصوبه شورای شهر مبنی بر ممنوعیت موتور سیکلت‌های بنزینی به منطقه ۱۲ و بازار، اینکه چه تبعاتی دارد و با حقوق شهروندی متناقض است، اظهارداشت: طرح انضباط اجتماعی از امروز در منطقه ۱۲ کلید خورده و ما در این طرح حقوق شهروندی را هم در نظر می‌گیریم ضمن اینکه شهرداری و سایر ارگانها در همین مسیر گام بر می‌دارند.

سردار ساجدی‌نیا درخصوص برخورد با مراکز تتو و خالکوبی‌ هم، گفت: پلیس در صورت حکم مرجع قضایی اقدام به شناسایی و برخورد با این مراکز می‌کند و با توجه به اینکه وزارت بهداشت گفته که این مراکز غیر قانونی است به طور قطع ما با آنها برخورد می‌کنیم.

منبع:فرارو

جواهرات نقره با قیمت های مناسب

تسبیح شاه مقصود

تسبیح شاه مقصود

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 17 =

محصولات مرتبط در فروشگاه