Telegram support Whatsapp support

جواب رد به خواستگار و قتل هولناک…

جواب رد به خواستگار و قتل هولناک…

IMG10203609

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران به تشریح حادثه تیراندازی مرگبار در پی دریافت جواب رد به خواستگاری پرداخت.

سرهنگ علی‌کرم بازیان منطقه کهگیلویه وبویراحمدگفت: در حادثه تیراندازی که دیشب ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه رخ داد بر اثر تیراندازی «یعقوب.د» دو نفر کشته شدند و یک تن نیز با شلیک گلوله مجروح شد.

بازیان بیان کرد: الهام و زینب دو نفر از کشته‌شدگان خواهر هستند که یکی از آنها در صحنه حادثه جان سپرد و دیگری بعد از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: یعقوب که اقدام به این کار کرده بود نیز در محل حادثه خودکشی کرد.

بازیان تصریح‌کرد: (مرضیه .الف) مصدوم این حادثه نیز در بیمارستان شهیدرجایی گچساران تحت مداوا قرار دارد که حال وی وخیم اعلام شد.

وی ادامه‌داد: علت اصلی این حادثه در دست تحقیق و بررسی است.

به گزارش ایسنا، سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد نیز با تایید وقوع درگیری مسلحانه منتهی به قتل در گچساران گفت: ماموران به محض اطلاع از این حادثه به محل مراجعه و علاوه بر تامین امنیت منطقه مجروحان را به بیمارستان منتقل کردند.

به گزارش ایسنا، این حادثه ساعت حدود ۲۱ و ۳۰ دقیقه دیشب در منطقه کارکنان گچساران رخ داد. ماموران با حضور در محل دریافتند که یعقوب که از الهام (دختر مورد علاقه‌اش) جواب منفی شنیده بود در اقدامی جنون‌آمیز به منزل وی مراجعه و از آنجا که در حیاط باز بوده به داخل منزل رفته و با کلاشنیکف اقدام به تیراندازی کرد. یعقوب علاوه بر الهام، زینب (خواهر) و مرضیه (خواهر داماد دختر جوان) را به گلوله بست. بعد از این حادثه جمعیت زیادی به منظور پیگیری آخرین وضعیت قربانیان حادثه در جلوی بیمارستان حضور پیدا کردند و فرماندار شهرستان گچساران، عبدالرحیم رحیمی و بخشدار و مدیر آموزش پرورش گچساران در بیمارستان حاضر و پیگیر درمان مصدومان شدند.

منبع:ایسنا

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 9 =

محصولات مرتبط در فروشگاه