Telegram support Whatsapp support
جواهرات تیفانی

جواهرات تیفانی با دوور استریت مارکت

طرح ویترین های دوور استریت مارکت
طرح ویترین های دوور استریت مارکت

مجموعه جدید جواهرات برند تیفانی با عنوان “خروج از بازنشستگی” با همکاری فروشگاه معتبر و مد روز دوور استریت مارکت «Dover Street Market» به معرض دید عموم و برای فروش قرار داده شد. این اولین همکاری برند نیویورکی تیفانی با مجموعه دوور استریت مارکت است و باید دید حاصل این همکاری چقدر موفقیت آمیز خواهد بود.

انگشتر های تیفانی
انگشتر های تیفانی

این مجموعه ویژه  با نام «خروج از بازنشستگی» قرار است به مدت سه ماه در نمایندگی‌های دوور استریت مارکت در لندن، نیویورک و توکیو به فروش برسد. این هشت قطعه جواهر عرضه شده در این مجموعه از طرح‌های آرشیوی قدیمی تیفانی الهام گرفته شده است و برند با این کار و این نامگذاری می‌خواهد بگوید که این جواهرات هیچگاه فراموش نشده و صرفا دوران بازنشستگی را سپری کرده‌اند.

گیره و سنجاق سینه تیفانی
گیره و سنجاق سینه تیفانی

دستبند طلای زرد الماس‌نشان این مجموعه اولین‌بار در کتاب آبی تیفانی در سال ۱۹۷۳ ظاهر شد و امسال در فروشگاه‌های دوور استریت مارکت به فروش خواهد رسید. طراحی‌های جواهرات این مجموعه همگی از مجموعه کتاب‌های آبی تیفانی مربوط به دهه‌های چهل، پنجاه، هفتاد و سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۰ میلادی اقتباس شده است که به رسم این مجموعه کتاب‌ها، جسورانه‌ترین و نامتعارف‌ترین طراحی‌های تیفانی را شامل می‌شود و با اینکه دهه‌ها از آنها می‌گذرد همچنان مدرن و مد روز هستند.

انگشتر الماس تیفانی
انگشتر الماس تیفانی

فرانچسکا آمفی تیاتروف مدیر ارشد طراحی این برند که از نزدیک با دوور استریت مارکت همکاری می‌کندT می‌گوید: «من به این ایده خروج از بازنشستگی بسیار علاقه‌مند هستم، ماهیت و ذات جواهرات تیفانی همیشه مدرن بودن و استفاده از مواد زیبا بوده است و این قطعات همین‌قدر امروز مد روز و مدرن جلوه می‌کنند که اولین‌بار در دهه‌های پیش اینگونه بودند، آنها سرشار از جذابیت و هوشمندی هستند و بخشی ذاتی از تیفانی محسوب می‌شوند».

انگشتر اشکال هندسی تیفانی
انگشتر اشکال هندسی تیفانی

اشکال هندسی در این مجموعه به وفور دیده می‌شود بویژه در خطوط دقیق انگشترهای مستطیل و هرمی شکل و گوشواره‌های میخی طلای زرد و ساوریت مربوط به سال‌های ۱۹۷۱ و ۱۹۷۳٫ طنز و شوخ‌طبعی نیز در طراحی و نحوه عرضه این مجموعه نقش اساسی بر عهده دارد، نقره‌جات، این مجموعه براحتی لبخند بر لب می‌آورد، این مجموعه به همراه یک جعبه بسیار کوچک نقره‌ای به شکل جعبه غذاهای فست‌فود و همچنین یک کلاه مخصوص پارتی به همراه بوق عرضه می‌شود. ایده نگاه از درون یک ذره‌بین نیز از دیگر جنبه‌های طنزآمیز عرضه این مجموعه استثنایی است.

دکمه سردست های طلا و الماس تیفانی
دکمه سردست های طلا و الماس تیفانی

 ایده عرضه و قرار دادن این محصولات بر پشت ویترین فروشگاه‌های دوور استریت مارکت نیز از جین مور «Gene Moore» طراح افسانه‌ای که در طی سال‌های ۱۹۵۵ تا ۱۹۹۴ ویترین فروشگاه‌های تیفانی را طراحی و تزئین می‌کرد الهام گرفته شده است. جین مور به دلیل طراحی‌های هوشمندانه، شوخ طبعانه و غریب خود شهرت جهانی دارد و در دوران فعالیت خود با چهره‌های مشهوری چون اندی وارهول و جسپر جونز همکاری داشته است.

پول پول پول ...
پول پول پول …

آدریان جافی مدیر اجرایی برند کام د گارسونز «Comme des Garcons» که فروشگاه‌های دوور استریت مارکت را در اختیار دارد و خود را ستاینده همیشگی برند تیفانی معرفی می‌کند می‌گوید :«برای ما باعث افتخار و فروتنی است که در تمامی فروشگاه‌های خود جایی برای آغاز یک رابطه که امیدواریم بلند مدت باشد اختصاص دهیم».
فروش بی‌سابقه این مجموعه در روز اول عرضه نشان می‌دهد که این همکاری به این زودی‌ها قطع نخواهد شد و بازنشستگی جواهرات تیفانی دیگر به پایان رسیده است.

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

محصولات مرتبط در فروشگاه