Telegram support Whatsapp support
سینه ریز عقیق قرمز زنانه

حتما بخوانید وصف العیش نصف العیش

تماشای جواهرات و دریافت انرژی مثبت:

چرا ما به جواهرات علاقمندیم و جذب آنها می شویم؟

گردنبند سیترین زنانه

بیشترین لذت و انرژی که از آنها کسب می کنیم از طریق دیدن می باشد « نه لمس کردن یا چشیدن! » پس اگر آنها را نداریم می توانیم با دیدن آنها لذت ببریم و انرژی مثبت بگیریم…

تجربه ثابت کرده دیدن هر چه بیشتر رنگ ها و زیبایی ها و در کل هنر (مخصوصا هنر خالق هستی) باعث از بین بردن افسردگی و نا امیدی می شود. برای همین ما رنگ سایت را خنثی انتخاب کردیم هر چند که از لحاظ تجاری و گرافیک مارکت این کار صحیح نمی باشد اما هدف نهایی فقط سود نیست بلکه (انتخاب رنگ خنثی سایت) این بوده که فقط از زیبایی جواهر لذت ببرید یعنی دوستانی که قصد خرید یا قدرت آن را ندارند حداقل از زیبایی جواهرات لذت ببرند.

 

انگشتر عقیق سبز۱ مردانه

«محمدرضا بینا»

من از کودکی عاشق جواهرات بودم از نوجوانی و جوانی هر گاه فرصت به دست می آمد مدام یا در کارگاه های انگشتر سازی یا تراش سنگ بودم و یکی از افتخاراتم این بوده که از دوستداران و شاگردان مرحوم “حاج مهدی اسدالهی (عرب)” که به جرات می توان گفت بزرگترین استاد و کارشناس تجربی سنگ های قیمتی و جواهرات ایران بود. اکثر خبره ها برای قیمت گذاری جواهرات خاص و یا سنگ های نا شناخته به ایشان مراجعه می کردند.

تا اینکه بالاخره در سال ۱۳۸۵ سایت جواهری بینا برای اولین بار در ایران تاسیس گردید و اینقدر بنده را مشغول کرد که خوشبختانه دیگر نتوانستم به کارهای دیگر ساخت و ساز و مشاوره مسکن ادامه بدهم و آرزوی دیرینه خودم یعنی فعالیت مداوم در زمینه جواهرات رسیدم هر چند از لحاظ مالی مانند کار قبلی بنده نیست و مشغله بیشتری دارد اما انرژی مثبت شما مردم عزیز به بنده انرژی بی نهایت می دهد.

البته هنوز در آغاز راهیم و اگر کم و کاستی هست ما را به بزرگی خود ببخشید و از تمامی صاحب نظران که مایل به ادامه این راه می باشند کمک می خواهیم برای پیشرفت و خدمات بیشتر به طرفداران سایت چون هدف ایجاد یک سایت جامع در تمامی زمینه های جواهرات می باشد که فقط بخش کوچکی از آن فروشگاه می باشد.

در تمامی تخصص ها مخصوصا در موارد زیر به مشاوره و همکاری نیازمندیم و از تمامی افراد حقیقی و حقوقی دعوت به همکاری می کنیم.

  1. نویسندگان مقالات علمی تخصصی (جواهرات – مد – زیبایی – خواص سنگ ها )
  2. تجارت الکترونیک و مشتری مداری
  3. طراحی جواهرات
  4. سازندگان جواهرات نقره

* لطفا رزومه کاری خود را به javaheribina@gmail.com و یا با شماره تلفن های ۰۵۱۳۷۶۵۸۵۰۰ تماس حاصل فرمائید.

در پایان به شما طرفداران توصیه می کنم فقط برای خرید، به سایت مراجعه نکنید حداقل روزی یک ربع تا نیم ساعت با آرامش کامل به تماشای جواهرات اختصاص دهید تا باعث شادی، نشاط شما شود و روحتان جلا پیدا کند.

در پایان شما را به خدای زیبایی ها می سپارم.

جدیدترین جواهرات نقره با کیفیت عالی

انگشتر عقیق خراسانی مردانه

انگشتر عقیق خراسانی مردانه

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − چهارده =

2 دیدگاه

  1. سلام
    جالب بود
    موفق باشی جناب بینا

    • تبریک میگم به شما جناب بینا
      جنابعالی به عنوان موسس اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی جواهرات نقره در ایران بهمراه بلاگ سنگ درمانی وسنگ شناسی سنگ تمام گذاشتین در ضمن ازسایت شما خیلی چیزا یاد گرفتم
      مخصوصاً سنگ درمانی و سنگ شناسی

محصولات مرتبط در فروشگاه