Telegram support Whatsapp support

حضور مهران احمدی در قسمت های پایانی پایتخت

حضور مهران احمدی در قسمت های پایانی پایتخت…

مهران احمدی – بازیگر نقش بهبود در سریال «پایتخت» – از حضورش در سری چهارم این مجموعه که برای ماه رمضان تولید می‌شود، ابراز خوشحالی کرد و گفت: از خدایم است که در «پایتخت 4» هم حضور داشته باشم.

این بازیگر سینما و تلویزیون که پیش از این اعلام کرده بود به دلیل بازی در فیلم جدید نرگس آبیار نمی‌تواند با «پایتخت»ی‌ها همکاری کند، اعلام کرد: همان‌طور که تهیه‌کننده سریال «پایتخت» – خانم الهام غفوری – درباره حضورم در «پایتخت 4» اطلاع‌رسانی کرده، قرار است در سری چهارم این مجموعه باشم و تا به حال هم یکسری صحبت‌هایی شده است. همان‌طور که خانم غفوری اعلام کرده‌اند ممکن است در قسمت‌های پایانی پایتخت، «بهبود» را از سفر بازگردانند. برای حضور قطعی‌ام در «پایتخت 4» باید یکسری هماهنگی‌هایی انجام شود، به دلیل اینکه من همچنان در فیلم خانم آبیار مشغول بازی هستم.

بازیگر نقش بهبود در سریال «پایتخت» در پایان خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم که در «پایتخت 4» هم حضور خواهم داشت؛ چراکه «پایتخت» سریال خوبی است و همه مردم آن را دوست دارند، بنابراین آنچه مردم دوست دارند من هم دوست دارم.

به گزارش ایسنا، سری چهارم سریال «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری برای پخش در ماه رمضان امسال در حال ساخت است.

«پایتخت 4» اکنون در شیرگاه مازندران با حضور بازیگران اصلی در حال تصویربرداری است.

بازیگران سریال پایتخت

محسن تنابنده، احمد مهرانفر، علیرضا خمسه، ریما رامین‌فر، نسرین نصرتی، مهران احمدی، منگ‌هانگ ژانگ(بازیگر نقش چوچانگ)، سارا و نیکا فوقانی اصل و … از بازیگران سریال «پایتخت» هستند.

منبع:ایسنا

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

محصولات مرتبط در فروشگاه