Telegram support Whatsapp support

خواص سنگ یشم

خواص سنگ یشم

%db%8c%d8%b4%d9%85

یشم برای .التهاب کلیه و سنگ کلیه مفید است. این سنگ .بسیار مقاوم و محکم بوده و رنگ آن از سبزی .به سیاهی متمایل است و بیشر مقدس و حامی یاد .می کنند.

یشم سبز و بنفش با .چاکرای قلب در تماس است و از نظر عاطفی و .فیزیکی روی قلب اثر می گذارد. و در عمیق .کردن تنفس موثر است. سیستم عصبی و سوخت و .ساز را متعادل می کند. و حالت هیجان و .پرخاشگری را به آرامش و سکون تبدیل می کند. .اگر زیر بالش بگذاریم حافظه را قوی می کند. .و قدرت تعبیر خواب به فرد می بخشد. یشم .سنگ خرد است و به ما در تصمیم گیری‌ها ی .قوی و پر اهمیت یاری می رساند.

یشم .سرخ:  به بعضی خانه‌ها سازگار نیست . برای دوران بارداری .هم مسکن و هم نگهدارنده است. برای عوارض معده .ضد نفخ و یبوست است. اگر یبوست دارید شب .آن را در آب بگذارید و صبح آبش را بنوشید.، ضد تهوع است، برای طحال و لوزالمعده و .تقویت معده مفید است. سنگ یشم سرخ عظمت خداوند .را نشان میدهد، کسیکه نزدیکش باشد مستقیم انرژی آن .را حس می کند.

برگردن آویختن یشم به .طوری که در برابر معده قرار گیرد، سبب تقویت .معده می گردد و ناراحتی های معده را درمان می .کند، هم چنین برای درمان ضعف و امراض کلیه .و سنگ کلیه موثر است و نیز سبب تنظیم سوخت .و ساز بدن و تعادل بدن می شود. سنگ .یشم قلب و دستگاه گردش خون را تقویت می کند .و برای درمان مشکلات قلبی مناسب است .

یشم .به عنوان سنگ حامی و حرز به کار می رود.. به همراه داشتن یشم و یا قرار دادن آن .در محل کار یا گوشه ای از اتاق، نیروهای .منفی را از محیط دور می کند و شادی و .آرامش خاصی به روح می بخشد.

 

.روانشناسی رنگ سبز یشمی: گفته می‌شود که سبز یشمی.، روح را آرامش می‌دهد، فراست را بالا می‌برد .و به انسان کمک می‌کند تا اسرار نهان جهان هستی .را درک کند. حتی اگر آرزوهای یک نفر چندان .بزرگ نباشد، بازهم این رنگ به او بینش فلسفی .همراه با عقل سلیم می‌دهد. کسانی که سبز یشمی .را دوست ‌دارند، به‌طور ذاتی روشن‌بین و منطقی هستند.

سنگ یشم

منبع: ایران گوهر

برای مشاهده جدیدترین جواهرات اینجا کلیک کنید.

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (3 امتیاز, میانگین: 4٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

محصولات مرتبط در فروشگاه