Telegram support Whatsapp support

دختر بچه ۳ ساله مورد آزار و اذیت مرد شیطان صفت قرار گرفت

این مرد شیطان صفت به ۱۵ سال حبس و شلاق محکوم شد…

مرد شیطان صفتی که با ربودن دختری ۳ ساله او را در پارک مورد آزار و اذیت قرار داده بود با رأی دادگاه به ۱۵ سال حبس و شلاق محکوم شد.
IMG08285726
اواسط دی‌ماه سال گذشته مردی با پلیس تماس گرفت و گفت فردی را در حال کودک‌آزاری در پارک دیده و با او درگیر شده است. دقایقی بعد گروهی از مأموران کلانتری ۱۱۷جوادیه راهی محل حادثه شدند. مردی که شاهد این حادثه تلخ بود به مأموران گفت: مشغول ورزش‌کردن در پارک بودم که متهم و دختربچه را روی یکی از سرسره‌های پارک دیدم.

دختر که سن چندانی نداشت و یک نان سنگک در دستش بود، گریه می‌کرد اما مرد به گریه‌های او توجهی نمی‌کرد و در حال آزار او بود. من هم با آن مرد درگیر شدم و دختربچه را از چنگش نجات دادم. در ادامه مأموران با گشتزنی در آن حوالی متهم را بازداشت کردند. وی در شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران توسط بازپرس مدیرروستا تحت بازجویی قرار گرفت و با اعتراف به آزار و اذیت دختر بچه گفت: دختربچه را درحالی‌که یک نان در دستش بود و می‌خواست از خیابان عبور کند دیدم و او را به بهانه بازی‌کردن به پارک بردم.

ابتدا با دادن شکلات او را سرگرم کردم و در ادامه او را روی یکی از سرسره‌ها بردم و مورد آزار و اذیت قرار دادم.بررسی سوابق این مرد ۴۲ساله که متاهل و دارای ۲فرزند است نشان می‌دهد او پیش از این ۲بار به اتهام آزار و اذیت کودکان دستگیر و زندانی شده است.

در چنین شرایطی پرونده اتهامی‌اش با صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست به اتهام آدم‌ربایی و رابطه نامشروع به شعبه ۱۱۴۲مجتمع قضایی بعثت فرستاده شد. در جلسه محاکمه متهم بار‌دیگر به آزار دختر بچه ۳ساله اعتراف کرد و گفت با وسوسه شیطانی دست به چنین کاری زده است. با وجود این، قاضی دادگاه وی را مجرم تشخیص داد و او را به اتهام آدم ربایی به تحمل ۱۵سال حبس و به اتهام رابطه نامشروع به تحمل ۹۰ضربه شلاق محکوم کرد.

منبع:شهرخبر
انگشتر مردانه
اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − یک =

4 دیدگاه

  1. تیکه تیکش باید کرد

  2. باید همچین ادمی سنگسار بشه

  3. ۲بار به اتهام آزار و اذیت کودکان دستگیر و زندانی شده است.چرا آزاد شده که بار سوم یه دختر بچه ۳ ساله را مورد آزار و اذیت قرار داده.۱۵ ساله دیگر آزاد شد.قربانی دیگر بچه کی هست ؟؟؟

محصولات مرتبط در فروشگاه