Telegram support Whatsapp support
دزد

دزدی میلیونی از مغازه نقره فروشی

دزدی میلیونی از مغازه نقره فروشی نیشابور:
ایران نوشت: ساعت ۹ صبح بیست و پنجم شهریورماه جوان لاغراندام وارد بازار طلافروشان واقع در خیابان امام خمینی(ره) نیشابور شد. او چند دقیقه‌ای مقابل یک مغازه نقره و فیروزه فروشی توقف کرد و با دیدن مردی میانسال که تنها داخل مغازه بود، وارد آنجا شد.
 
دزد

این جوان چاقویی را از جیبش در آورد و مرد میانسال را تهدید کرد که مقداری نقره و سنگ‌های گران قیمت فیروزه که ارزش ریالی آن حدود ۱۵۰ میلیون تومان بود را برایش جمع کند و داخل کیف دستی خاکستری رنگی که همراه داشت بریزد.

در این لحظه رهگذرانی که شاهد صحنه سرقت بودند، موضوع را به پلیس اطلاع دادند. فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: با اعلام سرقت به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ هماهنگی‌های لازم از طریق مرکز فرماندهی و کنترل پلیس به عمل آمد و مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی نیشابور که در محل حضور داشتند بلافاصله وارد عمل شدند.

سرتیپ دوم پاسدار بهمن امیری مقدم افزود: دزد با مشاهده مأموران به سمت مرد میانسال که شاگرد مغازه بود حمله ور شد و او را به گروگان گرفت. در این لحظه مأموران اقدام به تیراندازی دو تیر هوایی کردند. دزد که دچار ترس و وحشت شدیدی شده بود، در حال خارج شدن از  مغازه  با چاقو به مأموران انتظامی حمله ور شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: پلیس برای پیشگیری از هرگونه اقدام خطرناک با احتمال اینکه دزد بخواهد رهگذران را به گروگان بگیرد، اقدام به تیراندازی به سوی دزد کرد و او را از پای درآورد.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: پلیس خراسان رضوی تمهیدات ویژه‌ای را برای پیشگیری از وقوع سرقت از طلافروشی‌ها، مراکز خاص و بانک‌ها با تهیه بسته‌های حفاظتی امنیتی در دستور کار خود قرار داده است و خوشبختانه با همکاری آگاهانه مسئولان این مراکز خرید و مسئولان بانک‌ها شاهد چند سرقت نافرجام بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور نیز در این باره به شوک گفت: مرد ۵۶ ساله‌ای که داخل مغازه نقره فروشی از سوی دزد گروگان گرفته شده بود، شاگرد مغازه بوده است. سرهنگ سید حسن حسینی گفت: تحقیقات گسترده پلیس برای شناسایی هویت دزد با توجه به اینکه هیچ مدرک شناسایی همراهش نبود، ادامه دارد.

وی افزود: پلیس نیشابور نیز طرح‌های ویژه‌ای را برای پیشگیری از این گونه سرقت‌ها در دستور کار خود قرار داده و تیم‌های استقراری از یگان امداد پلیس نیز به صورت مستمر در بازار طلاو دیگر مراکز تجاری این شهر حضور دارند تا از وقوع این گونه سرقت‌ها که جان کسبه و مردم را تهدید می‌کند، پیشگیری شود. گزارش شوک حاکی است با دستورات تخصصی «قاضی احمدی» تحقیقات ویژه پرونده ادامه دارد.

منبع: خبر آنلاین

 

جدیدترین جواهرات نقره مردانه

انگشتر عقیق یمنی کبود مردانه

انگشتر عقیق یمنی کبود

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 9 =

محصولات مرتبط در فروشگاه