Telegram support Whatsapp support

“دعوت به تیم ملی آرزوی عزت اللهی”

سعيد عزت اللهي، هافبک جوان و 18 ساله ايراني از گلزني براي اتلتيکو مادريد خوشحال است و اين گل را به خانواده اش تقديم مي کند.

01003202

سعید عزت اللهی کم کم در ترکیب تیم جوانان اتلتیکومادرید جا می افتد. او در چند بازی اخیر در ترکیب تیمش به میدان رفته و عملکردی قابل قبول ارائه کرده است. عزت اللهی مقابل رایو ماخادو هم بازی کرد و یک گل تماشایی و قشنگ را به ثمر رساند. عزت اللهی در مورد این بازی به خبرنگار ” ورزش سه ” می گوید:« بازی خیلی خوبی بود. تیم ما بعد از شکستی که هفته قبل متحمل شد برای ماندن در کورس قهرمانی وارد بازی شد. نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز این بازی داشتیم . البته تیم حریف هم تیم قدرتمندی بود. از تیمهای بالای جدول که می خواست با برد در این بازی خودش را به کورس قهرمانی برساند. خدا را شکر که خوب بازی کردیم و با استفاده از تجربه بچه ها و تیزهوشی شان ، موقعیت ها را تبدلی به گل کردیم و سه امتیاز بازی را بدست آوردیم. »


عزت اللهی گل را به عنوان هدیه ولنتاین به خانواده اش تقدیم می کند.

 “دعوت به تیم ملی آرزوی عزت اللهی”


هافبک جوان اتلتیکومادرید، گل چهارم تیمش را به ثمر رساند. او در این مورد می گوید:« خدا را شکر که گل زدم. گلم در کلاس اروپایی بود. چون دقیقا روز قبل از بازی و در تمرین از همان منطقه دروازه را باز کردم. مربی هم به من گفت که اگر پیشروی کنم توانایی ضربه زدن را دارم که دروازه حریف را باز کنم. »

عزت اللهی گلش را اینگونه شرح می دهد:« وسط زمین صاحب توپ شدم و با دریبل سه بازیکن حریف و یک ضربه فنی توانستم دروازه ماخادو را باز کنم. خدا را شکر می کنم که خیلی کمکم کرد. »

عزت اللهی گل را به خانواده اش تقدیم می کند:« خانواده ام برای من سنگ تمام گذاشتند و واقعا زحمتم را کشیدند. این گل را به عنوان هدیه ولنتاین به خانواده ام تقدیم می کنم و امیدوارم در ادامه راه هم بتوانم موفق باشم.»

هافبک 18 ساله اتلتیکومادرید یک آرزو هم دارد که برای برآورده شدنش لحظه شماری می کند.

عزت اللهی می گوید:« فقط امیدوارم که بتوانم هر چه زودتر و به خواست خدا به آرزویم برسم و پیراهن تیم ملی بزرگسالان را به تن کنم. »

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − شش =

محصولات مرتبط در فروشگاه