Telegram support Whatsapp support
الناز شاکردوست

رازهای زندگی خصوصی بازیگران ایرانی

الناز شاکردوست :

الناز شاکردوست
الناز شاکردوست

با هر کسی هم بازی نمی شود و همه می دانند که او از چه خانم های بازیگری بدش می آید به همین خاطر هیچ وقت او را با افرادی که از آنها متنفر است در یک جا دور هم جمع نمی کنند.

الناز شاکردوست در سال ۱۳۶۳ در یکی از محله های تهران چشم به دنیا گشود..در دوران دبستان عاشق بازیگری شد. دانشجوی تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه تهران است. کلا انسانی عجیبی است.. عاشق فوتبال است شبیه بازیگری! مادر خود را بسیار دوست دارد. و عجیب ترین نکته در زندگی او دوست صمیمی اوست.

مدرک تحصیلی: دانشجوی تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران
با بازی در فیلم « گل یخ » ساخته کیومرث پوراحمد به سینما آمد و ظرف کمتر از یک سال در پنج فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد. تفاوت بازی او در دو فیلم« گل یخ » و « مجردها » نشان از توانایی های او دارد.
شاکردوست در « بی وفا » اولین ساخته منتقد قدیمی سینما – اصغر نعیمی – بهترین بازی کارنامه سینمایی اش را به نمایش گذاشت.

هدیه  تهرانی :

 

hedieh tehrani 5
هدیه تهرانی

پرستیژ خاصی دارد . اقتدارش به کسی جرات حرف زدن نمی دهد. کار خودش را می کند و دوست ندارد کسی مثل کارگردان و تهیه کننده در کارش دخالت کنند.

کار کردن با او کمی سخت است.

افسانه بایگان :

 افسانه بایگان
افسانه بایگان

عادت زیبا و خوب او که از همه انتظار دارد تا به این اعتقادش احترام بگذارند، نماز خواندن سر وقت است . او از همکاران پشت صحنه می خواهد که همین که اذان گفت کار را دقایقی تعطیل کنند و او در مکانی نمازش را بخواند.

نیکی کریمی :

 

نیکی کریمی
نیکی کریمی

او عاشق قهوه خوردن است و در بین استراحت های سر صحنه ی فیلم برداری برای او قهوه می آورند تا او نوش جان کند اما مشکل اینجاست که او هر قهوه ای را نمی خورد و نوع قهوه و مدت زمان دم کردن آن برایش مهم است.

 

بهنوش بختیاری :

بهنوش بختیاری
بهنوش بختیاری

یک دفترچه یادداشت دارد که همیشه آن را با خود همراهی می کند و هر چیزی که به نظرش خنده دار و سوژه است از تکه کلام های اطرافیانش یادداشت می کند و آن را ما بین دیالوگ هایش بکار می برد

محمدرضا گلزار :

محمدرضا گلزار
محمدرضا گلزار

لباس هایش را در فیلم ها اکثرا خودش انتخاب می کند و به هیچ عنوان نمی خواهد که بازیگر گردان داشته باشد و هرگز در فیلم هایی که بازی کرده با بازیگر گردان ها همکاری نداشته . همچنین جناب آقای محمد رضا گلزار یکمی خوش اشتها تشریف دارن و حاضر نیستن در فیلم هایی که نقش او کم باشد بازی کند.

پولاد کیمیایی :

پولاد کیمیایی
پولاد کیمیایی

در همه ی نقش های خود کتک زن بوده و هرگز دوست نداشته تا کتک خور باشد . پدرش مسعود کیمیایی هم فقط نقش های قهرمان را به او می دهد.

سید جواد رضویان :

سید جواد رضویان
سید جواد رضویان

 

از پدری قمی و مادر یزدی در شهر قم به دنیا آمد . وی به طور اتفاقی وارد رشته بازیگری شد. وی در سال اول دانشگاه با مهران غفوریان و امیر غفارمنش و بیژن بنفشه‌خواه همکلاس بود و به کمک آنها وارد این رشته شده است. جواد رضویان از سال ۱۳۷۳ در عرصه بازیگری مشغول به کار شده است. در مجموعه‌های متعددی از جمله سیب خنده، مجیددلبندم و باغچه مینو… شرکت کرد. گیاه خواری رضویان دلیلی بر لاغر بودنش است.

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 امتیاز, میانگین: 1٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − ده =

محصولات مرتبط در فروشگاه