Telegram support Whatsapp support
دکمه سر دست
دکمه سر دست

رایج ترین زیورآلات مردانه

دکمه سر دست

استفاده از جواهر و زیورآلات مردانه و برخی از اکسسوری ها می تواند جلوه ای زیبا به شما بدهد. تعداد این اکسسوری ها کم نیستند و البته قرار هم نیست شما از تمام آن ها با هم استفاده کنید! در ابتدا باید مدنظر داشته باشید که کدام نوع از این لوازم را می توانید با لباس هایتان هماهنگ کنید و بعد از آن به خرید و یا استفاده از آن ها بپردازید.

انگشتر مردانه
انگشتر مردانه

۱٫ انگشتر مردانه 

انگشتر یکی از انواع زیورآلاتی است که بسیاری از آقایان از آن استفاده می کنند، انگشتر به عنوان یک زینت مردانه به قدری مورد توجه است که به عنوان یکی از راه های شناخت شخصیت افراد هنگام اولین برخورد در نظر گرفته می شود و مطالب و مقالات زیادی هم در مورد روانشناسی و شخصیت شناسی این زیور موجود است و همین امر موجب شده هنگام برخورد و دست دادن دو نفر آقا نگاه سریعی هم بین دست ها برای شناسایی انگشتر رد و بدل می شود چرا که وجود یک انگشتر لوکس و مناسب می تواند معرف شخصیت شما باشد. در انتخاب یک انگشتر مناسب نکات بسیاری نهفته است که باید رعایت شود در این مورد پیشنهاد می کنیم به مطالعه سایر مطالب و مقالات بلاگ جواهری بینا در این زمینه بپردازید.

گردنبند مردانه
گردنبند مردانه

۲٫ زنجیر و گردنبند

زنجیر به دلیل نزدیکی به چاکرا قلب و سینه همواره یکی از بهترین زیورآلات شناخته شده جهت سنگ درمانی است بعلاوه اینکه با ست لباس مناسب می تواند ترکیب خوبی از زیبایی و لوکس بودن را ارائه نماید.

ساعت مچی مردانه
ساعت مچی مردانه

۳٫ ساعت مچی مردانه

شاید برای خیلی از ما ساعت وسیله ای است برای نمایش زمان باشد؛ اما هنگامی که می خواهید لباس رسمی بپوشید این وسیله نقشی مهم تر بازی خواهد نمود.

انتخاب ساعت مچی باید با توجه به نوع استایل و ست لباس انتخاب شود.

دکمه سر دست
دکمه سر دست

۴٫ دکمه سر دست

کارشناسان مد استفاده از دکمه سر دست با  لباس رسمی را توصیه می کنند. دکمه های سر دست دارای انواع مختلفی اند که با توجه به نیاز خود می توانید از آن ها استفاده کنید.

بستن  دکمه سردست در میهمانی های رسمی و جشن های عروسی شما را خاص تر از همیشه می کند.

دستبند

۵٫  دستبند 

این وسیله جایگزین مناسبی برای ساعت می باشد و همانند ساعت می تواند با استایل های مختلف برای افراد ست شود.

باید دانست که  دستبند یکی از متعلقات لباس مردانه می باشد، که جلوه و زیبایی خاصی را به دستان شما می دهد.

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

2 دیدگاه

  1. سلام اون گردنبند مردونه که بند مشکی داره و عکسش را تو صفحه اصلی سایت هستش و زیرش در خصوص گردنبند توضیح دارین موجود هست آیا؟قیمتش چنده؟ فکر کنم ساخت آلمان باشه

محصولات مرتبط در فروشگاه