Telegram support Whatsapp support

رضا صادقی در اهواز !!

رضا صادقی پس از حضور در اهواز و در حالی که به نظاره رود کارون نشسته بود گفت: «اینجا اگر هوا گرم و گرد و غباری هم باشد، به چشم نمی‌آید، چون تک تک آدمهایش دلی دارند که به اندازه آینه صاف است. اما در کنار این حرف‌های خوب که اغراق نیست و درست هم هست، ای کاش کسی به فکر هوای اینجا هم باشد تا این مردم که هم صدایشان و هم دلشان قشنگ است، بیش از این سرفه نکنند. انشاالله بتوانیم هم‌صدایی خوبی در اهواز داشته باشیم. کارون هم که عشق است…!»

 

635589826055835804

هنرمند صاحب‌نام با همراهی گروه «مشکی پوشان» به رهبری «پویا نیکپور»، 13 بهمن ماه 1393 با اجرا در سالن سینما هلال اهواز به انتظار یک ساله هواداران خوزستانی‌اش پایان داد. این کنسرت به تهیه‌کنندگی شرکت «ساتراپ کیش» به مدیریت «محمدحسین مقدم» و شرکت «وستا» به مدیریت «رضا آشوری» و «میلاد کرامت» و به همت انجمن موسیقی خوزستان برگزار شد.

رضا صادقی پس از حضور در اهواز و در حالی که به نظاره رود کارون نشسته بود، ما» گفت: «اینجا اگر هوا گرم و گرد و غباری هم باشد، به چشم نمی‌آید، چون تک تک آدمهایش دلی دارند که به اندازه آینه صاف است. اما در کنار این حرف‌های خوب که اغراق نیست و درست هم هست، ای کاش کسی به فکر هوای اینجا هم باشد تا این مردم که هم صدایشان و هم دلشان قشنگ است، بیش از این سرفه نکنند. انشاالله بتوانیم هم‌صدایی خوبی در اهواز داشته باشیم. کارون هم که عشق است…!»

پیش از آغاز برنامه در حالی که اعضای گروه به نشان هم‌پیمان شدن دستهایشان را روی هم گذاشته بودند، رضا صادقی گفت: «کم چیزی نیست که یک عده برای لحظات با هم بودن هزینه کند. ما به همه‌ی «بودن»شان احترام می‌گذاریم و با تمام قلب و عشقمان روی صحنه می‌رویم، می‌نوازیم و می‌خوانیم. چه 3 نفر، چه 3000 نفر و چه 3 میلیون نفر، فرقی نمی‌کند؛ ما کارمان را برای اعداد و ارقام انجام نمی‌دهیم. طول اجرا هر چقدر باشد مهم نیست، ما عرض خاطره را می‌سازیم. مرسی از ارتش مشکی؛ یا علی…».

خواننده «مشکی رنگ عشقه» بعد از قرار گرفتن روی صحنه و خوش و بش با حضار، گفت: «هم‌خون‌های عزیزم! امشب برای کسانی اجرا می‌کنم که اگر قابل باشم خود را اهل آنها می‌دانم. امیدوارم شب جنوبی خاصی داشته باشیم».

فراموش، بانوى من، عادت، بخند، حواسم بهت بود، برقص، كفش آهنى، مشكى، عاشقتم، بغض دوباره، ادعا، دوست دارم خدا، ولى نبو، فال و خدا با منه، قطعاتی بودند که در کنسرت اهواز به اجرا درآمدند.

پویا نیکپور (رهبر ارکستر و نوازنده پیانو)، آرش پژندمقدم (درامز)، عميد بنکدار (گیتار باس)، ناصر رحیمی (پرکاشن)، مرتضی کریمی (عود)، امیر شهابی (کیبورد) و فاضل پیش (نایلون گیتار، الکتريک گیتار)، رضا صادقی را در این کنسرت همراهی کردند.

محسن شیرالی (ترانه سرا)، علی بهشتی (خواننده) و شهروز غفوری‌نیا (خواننده) از جمله میهمانانی بودند که به نظاره کنسرت مشکی‌پوشان در اهواز نشستند.

صادقی در پایان کنسرت، شال مشکی‌اش را به میان هوادارانش پرتاب کرد. این هنرمند و گروهش بلافاصله پس از این کنسرت برای اجرا در ماهشهر راهی این شهر شدند.

محمدحسین مقدم، یکی از مدیرن ارشد برگزاری این کنسرت  از مساعدت‌های آقایان «همایون قنواتی» مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان و «ناصر چنعانی» معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همکارانشان قدردانی کرد.

635589826036647927

635589826054119815

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 19 =

محصولات مرتبط در فروشگاه