Telegram support Whatsapp support
بزرگ‌ترین فیروزه عجم جهان در همدان

رونمایی بزرگ‌ترین فیروزه عجم جهان در همدان

 بزرگ‌ترین فیروزه عجم جهان در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه توانمندی‌های طلا و جواهر در همدان، رونمایی شد.

 

۱۴۵۳۴۴۵۷۶۷۲۵۲_۴۱۱۷۱

آشنایی با فیروزه عجمی در همدان:

منطقه همدان، بزرگ‌ترین و تخصصی‌ترین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صادراتی طلا، جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی با حضور مدیرعامل شرکت هلدینگ زرین در همدان برگزار شد.

این نمایشگاه به منزله آموزش انواع دوره‌های کارآفرینی، طراحی، جواهرسازی، جواهر نگاری، گوهرتراشی و فروشندگی حرفه‌ای در استان همدان برگزار شده و در حاشیه مراسم از بزرگ‌ترین فیروزه عجم (بدون رگ) جهان رونمایی شد.

مدیرعامل هلدینگ زرین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از ۵۰ درصد استان همدان می‌توانند وارد کار ساخت جواهر شده و با کارآفرینی در این حوزه مقابل کشورهای نوظهور در این عرصه حرف اول را بزنند و سهم بسزایی در چشم انداز پنج میلیون سازنده طلا در کشور را داشته باشد.

“هومن بهمنی زنگنه” افزود: ۱۵ درصد ظرفیت معادن سنگ های قیمتی در کشور را می توان به صورت دائم فعال کرده که حدود چهار معدن ارزشمند از کل معادن مانند کوارتز و یاقوت در استان همدان هستند که تا سال آینده با اشتغالزایی برای ۵۰۰۰ همدانی مبلغ بالایی سرمایه را وارد همدان می کند.

وی از وجود بیش از ۷۲ گونه عقیق از استان خراسان و قم در نمایشگاه خبر داد.

وی بیان کرد: طراحی ایرانی از شاخص‌ترین نمونه‌های موجود در جهان بوده و امروز در این نمایشگاه بیش از ۱۹۰۰ کار طراحی وجود دارد که آمیخته‌ای از سنگ ایرانی و تولید ایرانی بوده و همچنین بیش از ۲۲۰ گونه سنگ از معادن کشور با اشکال مختلف در این نمایشگاه گردآوری کرده‌ایم.

مدیرعامل هلدینگ زرین از برگزاری دوره‌های آموزش طراحی در همین زمینه به عنوان اشتغال پایدار خبر داد و گفت: اساتید مجربی که آموزش دیده‌اند با دستگاه‌های مورد نیاز در اختیار مردم همدان برای گذراندن دوره‌ها آماده هستند و آموزش باید به صورت حرفه‌ای و بدون صدمه برای سنگ‌های قیمتی و به دور از خام فروشی باشد.

وی در پایان عنوان کرد: در استان همدان ساخت جواهرات با سنگ‌های قیمتی به گونه‌ای است که می‌توان همه مشاغل را تعطیل کرده و به این امر به صورت تخصصی پرداخت.

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 امتیاز, میانگین: 2٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

محصولات مرتبط در فروشگاه