Telegram support Whatsapp support
کندرا اسکات

زنان طراح طلا و جواهر مشهور جهان

یکی از بیشترین چیزهایی که خانم ها به آن علاقه دارند طلا و جواهرات است . که اغلب توسط مردان این صنف اداره و اجرا می شود . اکثریت فروشندگان طلا و جواهرات مردان هستند . حتی اگر نگاهی به گذشته کنید نام هایی از طراحان طلا و جواهر در تاریخ را مردان به خود اختصاص داده اند و زنان در اقلیت قرار دارند .

زنان طراح طلا و جواهر مشهور جهان

به نظر می رسد که به طور متوسط از هر ۱۰ نفر در صنعت طلا جواهر یک زن موثر و کارآمد وجود دارد . حال با ما باشید تا چند تن از زنان مشهور در طراحی طلا و جواهر که در جهان مشهور هستند را به شما معرفی کنیم .

ایرین نیوورث (Irene Neuwirth)

ایرین نیوورث ایرین نیوورث

او از سال ۲۰۰۳ کار خود را در سطح مبتدی آغاز کرد و تعداد اندک محصولات خود را در مجتمع تجاری بارنی به فروش گذاشت و با استقبال خوبی روبرو شد . او در جواهرات خود از سنگ های قیمتی زیادی استفاده می کند که چشم ها را خیره می کند . او اکنون یکی از مشهورترین طراحان جواهر در دنیاست و افراد مشهور زیادی از جمله بازیگران هالیوود و خوانندگان از او خرید می کنند . مشهوریت او باعث شده یکی از شرکت کنندگان همیشگی در فرش قرمز هالیوود باشد .

کندرا اسکات (Kendra Scott)

کندرا اسکات کندرا اسکات

اسکات اهل آمریکاست . او یکی از الهام بخش ترین کارآفرینان در این فهرست است . در سال ۲۰۰۲ تنها با ۵۰۰ دلار و بدون هیچ مدرک دانشگاهی توانست یک خط طراحی و تولید جواهرات راه اندازی کند و جواهرات او بخشی از یک نام تجاری چند میلیون دلاری است .

اوا زاکرمن (Eva Zuckerman)

اوا زاکرمن اوا زاکرمن

طلا و جواهرات اوا زاکرمن بخشی از خط جواهرات اوا فهرن (Eva Fehren) است . زاکرمن در هنرهای ظریف آموزش دید و با الهام از معماری و سایر عناصر هندسی و محیط اطراف خود جواهرات را طراحی می کند . از طراحی های مشهور او انگشتری است که در تصویر زیر مشاهده می کنید که اکنون در بازار زیاد شده است .

پالوما پیکاسو (Paloma Picasso)

پالوما پیکاسو پالوما پیکاسو

او دختر پابلو پیکاسو نقاش مشهور جهان است . پیکاسو ۳۰ سال است که در این زمینه فعالیت می کند او از طراحان معروف شرکت تیفانی (Tiffany & Co) است . سبک منحصر به فرد پیکاسو ترکیبی از سنگ های قیمتی رنگارنگ و اشکال مدرن جواهرات است .

فرح خان علی (Farah Khan Ali)

فرح خان علی فرح خان علی

فرح خان علی یک هندی است او علاوه بر طراحی جواهرات یک کارشناس سنگ های قیمتی هم هست . بسیاری از بازیگران مشهور بالیوود از جواهرات او استفاده می کنند . او اکنون شهرت جهانی دارد . به گفته خود او طراحی جواهراتش را از طبیعت الهام می گیرید .

جنیفر مایر مگوایر (Jennifer Meyer Maguire)

جنیفر مایر مگوایر   جنیفر مایر مگوایر

جنیفر مایر شهرت جواهرات ساده اما در عین حال زیبا را بدست آورد . او حرفه خود را پس کار کردن در بخش روابط عمومی شرکت جورجیو آرمانی و رالف لورن آغاز کرد . او برای هر روز زن یک طراحی خاصی دارد و آنها را تبدیل به جواهر کرد .

کورین سیمپسون (Coreen Simpson)

کورین سیمپسون

حرفه خود را درعکاسی شروع نمود و مشهور شد . در سال ۱۹۸۰ قصد خرید جواهری را داشت که در ذهن خود تجسم کرده بود اما در هیچ فروشگاه جواهراتی او را پیدا نکرد. در سال ۱۹۹۴ مجوز شروع کار خود در طراحی جواهر با هدف جواهرات آفریقایی – آمریکایی آغاز نمود که همین شروع کار حرفه ای او در زمینه جواهرات شد .

بای جنگ یی (Bai Jingyi)

بای جنگ یی بای جنگ یی

او یک طراح جواهر و ملیله کار بسیار حرفه ای است که برای شرکت مشهور ژائوئی کار می کند . ژائوئی یک برند تجاری جواهرات یشم در چین است . هنر و صنعت او نسل به نسل منتقل شده است . او در طراحی و ساخت ملیله از فرهنگ، آداب و رسوم شرقی استفاده می کند و ایده های خلاق خود را با آن در می آمیزد .

منبع : الماس جنوب

برای مشاهده جدیدترین جواهرات اینجا کلیک کنید .

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (2 امتیاز, میانگین: 2٫50 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − هفت =

محصولات مرتبط در فروشگاه