Telegram support Whatsapp support
ساعت های الماس نشان مخصوص ثروتمندان

ساعت های الماس نشان مخصوص ثروتمندان

ساعت های الماس نشان مخصوص ثروتمندان

این روزها ساعت به وسیله ای لوکس تبدیل شده و افراد بسیاری حاضرند تا مبلغ زیادی را برای یک ساعت زیبا هزینه کنند .

اما تا چه میزان ؟؟؟ در جهان ساعت های مختلفی از مدل های چینی هزار تومانی تا ساعت های جواهری چند صد هزار دلاری تولید می شود و برای تمامی آنها مشتری وجود دارد .

در این مطلب نگاهی داریم به ۱۰ ساعت الماس گران قیمت :

ساعت Girard-Perregaux
قیمت : ۵۰۰ هزار دلار

ساعتی که از بیش از یک هزار قطعه الماس زیبا و خوش تراش در آن استفاده شده است . این ساعت بدنه ای از طلا که با الماس سفید تزیین شده است دارد و از یک الماس صورتی بزرگ تر به عنوان تاج آن استفاده شده است .

ساعت های الماس نشان مخصوص ثروتمندان

رولکس جی ام تی مستر ۲
قیمت : ۵۰۰ هزار دلار

گران ترین ساعت رولکس جهان به زیبایی ساخته شده و همانند یک جواهر می درخشد . شاید قیمت آن در نگاه اول بسیار زیاد باشد اما اگر به ساخت آن توجه کنید متوجه می شوید که این قیمت زیاد هم نامعقول نیست . بدنه این ساعت از طلای سفید ۱۸ عیار ساخته شده است و تمامی آن با الماس تزیین شده است . این ساعت به شدت کم یاب و تنها برای افراد خاصی ساخته شده، برد پیت و دیوید بکام هرکدام یکی از این ساعت ها را در اختیار دارند .

ساعت های الماس نشان مخصوص ثروتمندان

ساعت کره دیسکوی پیاگت
قیمت : ۵۴۰ هزار دلار

ساعتی که ساخت آن به دلیل شکل خاصش دشوار تر از سایر ساخت ها است، این ساعت به شکلی ساخته شده که همانند یک دستبند به زیبایی بر مچ شما قرار می گیرد و شما تنها زمانی که دقت کنید می توانید ساعت را مشاهده کنید . این ساعت به صورت کامل دست ساز است که باعث شده هر نسخه از آن با دیگری متفاوت باشد .

ساعت های الماس نشان مخصوص ثروتمندان

کارتیه ماسه، پلنگ مخفی
قیمت : ۶۰۰ هزار دلار

با بدنه ای از طلای سفید و ۶۳۳ الماس کوچک برای تزیین، این ساعت در نوع خود یکی از بهترین ها محسوب می شود، پلنگ الماسی داخل این ساعت به سیستم مکانیکی آن متصل است و در داخل ساعت حرکت می کند . اگر شما به طراحی های زیبا و خاص علاقه دارید، این ساعت برای شما ساخته شده است  .

ساعت های الماس نشان مخصوص ثروتمندان

شنل j12
قیمت : ۷۰۰ هزار دلار

در این ساعت دقیقا ۵۹۷ عدد الماس زیبا در بدنه الماس سفید به کار رفته است . در قسمت های از این ساعت از سرامیک ضد خش مشکی استفاده شده است . ساخت الماس های این ساعت ۱۴۰۰ ساعت زمان می برد و بیش از یک سال زمان برای ساخت این ساعت زمان لازم است .

ساعت های الماس نشان مخصوص ثروتمندان

واچرون کنستانتین
قیمت : ۸۰۰ هزار دلار

ساعت زیبایی که از هر چهت به آن نگاه کنید زیبایی را مشاهده می کنید . در ساخت این ساعت از ۸۵۰ الماس با تراش بسیار دقیق استفاده شده است که وزن کامل آن ها ۴۲ قیراط است . بند این ساعت نیز از پوست تمساح است که به زیبایی هرچه تمام تر این مدل ساعت کمک کرده است .

ساعت های الماس نشان مخصوص ثروتمندان

بلانسپین توربیلان
قیمت : ۱٫۸ میلیون دلار

ساخته شده از ۴۸۰ الماس و با وزن مجموعا ۵۸ قیراط این ساعت یکی از زیباترین و جالب ترین طراحی ها را دارد . الماس های استفاده شده همگی به شکل آجری چیده شده اند که ظاهری زیبا و منحصر به فرد به این ساعت داده اند . بند و بدنه آن از طلای سفید ۱۱۸ عیار ساخته شده است .

ساعت های الماس نشان مخصوص ثروتمندان

ساعت مخفی کارتیه با طراحی ققنوس
قیمت : ۲٫۷ میلیون دلار

اگر به دنبال ساعتی تک با طراحی خاص و زیبا هستید و می توانید نزدیک به ۳ میلیون دلار برای آن هزینه کنید این ساعت مخصوص شماست، طراحی شده بر اساس شکل پرنده افسانه ای ققنوس این ساعت فوق العاده زیبا از ۳۰۱۰ عدد الماس ساخته شده و در واقعیت یک دستبند است که در مرکز آن ساعتی زیبا قرار دارد .

ساعت های الماس نشان مخصوص ثروتمندان

ساعت معبد امپرادور از شرکت پیاگت
قیمت : ۳٫۵ میلیون دلار

این دستبند که پس از ساخت به سرعت به فروش رسید از بیش از هزار قطعه الماس ساخته شده است و در خود دو ساعت را به شکلی مخفی قرار داده است . طراحی این ساعت در نوع خود بسیار منحصر به فرد است و در حالت عادی ظاهر آن همانند یک دستبند بسیار زیبا است . تنها با کمی فشار بر سطح آن می توانید ساعت اول که خود نیز تماما اماس نشان است را مشاهده کنید و با فشار قسمت دوم به ساعتی دیگر می رسید که آن نیز با الماس هایی عالی ساخته شده است .

ساعت های الماس نشان مخصوص ثروتمندان

ساعت بیگ بنگ هابلوت
قیمت : ۵ میلیون دلار

بر خلاف ساعت های دیگر که اول از همه سازندگان الماس ها را تهیه می کنند و سپس ساعت را بر اساس آن ها می سازند، این مدل در ابتدا به شکل کامل طراحی شده و سازندگان پس از آن به دنبال الماس های با شکل مورد نظر گشته اند . ساخت این ساعت حاصل کار ۱۷ نفر در طول ۵ سال است و محصول نهایی شامل ۱۲۸۲ الماس با وزن بیش از ۱۰۰ قیراط است . از این ساعت زیبا و خاص تنها یک مورد ساخته شده و آن هم اکنون در اختیار خواننده معروف jay-z است .

ساعت های الماس نشان مخصوص ثروتمندان

برای مشاهده و خرید ساعت های جواهری بینا بر روی لینک زیر کلیک کنید :

? ساعت های جواهری بینا ?

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − دو =

محصولات مرتبط در فروشگاه