Telegram support Whatsapp support

سقوط عجیب هواپیمای مسافربری در تایوان + عکس

یک فروند هواپیمای مسافربری تایوان امروز چهارشنبه سوم فوریه (15 بهمن) در سانحه ای باورنکردنی داخل رودخانه ای در شهر تایپه سقوط کرد. هواپیما در حالی که فاصله اندکی با برج ها و ساختمان های مرتفع داشت دچار اختلال فنی شد.

به نقل از رویترز،​ یک فروند هواپیمای دو موتوره ATR 72-600 شرکت هوایی ترانس آسیا ایرویز تایوان اندکی پس از برخاستن از فرودگاه سونگشان شهر تایپه به مقصد جزیره کینمن ظاهرا به دلیل اختلال فنی پس از برخورد با پل اتومبیل رو به داخل رودخانه کیلونگ سرنگون شد.

این هواپیمای تایوانی 58 سرنشین و خدمه داشت و در یک پرواز داخلی قصد داشت از شهر تایپه پایتخت عازم جزیره کینمن شود.

در این سانحه که روز چهارشنبه ساعت 11 صبح به وقت محلی رخ داد 23 نفر کشته و 20 نفر مفقود شدند. 15 نفر از سرنشینان جان سالم به در بردند که آنها نیز مجروح شده اند.

در تصاویر می توان هواپیما را مشاهده کرد که از میان برج ها و ساختمان های مرتفع به طرز خطرناکی می گذرد. اگر هواپیما به یکی از برج ها برخورد می کرد یک فاجعه واقعی رخ می داد.

هنوز دلیل اختلال فنی که موجب سقوط این هواپیما شد، مشخص نیست.

635586658507065287 (FOCUS)#CHINA-TAIPEI-PLANE-ACCIDENT (CN) #CHINA-TAIPEI-PLANE-ACCIDENT (CN) #CHINA-TAIPEI-PLANE-ACCIDENT (CN) (FOCUS)CHINA-TAIPEI-PLANE-ACCIDENT (CN) TAIWAN-PLANE-ACCIDENT CHINA-TAIPEI-PLANE-ACCIDENT (CN)

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

محصولات مرتبط در فروشگاه