Telegram support Whatsapp support
شارژر موبایل با آب

شارژ باطری موبایل با آب

هیچ گونه سحر و جادویی در شارژر موبایل و سازه آن وجود ندارد و شارژر چیزی نیست جز یک دسته از سیم های مسی که در داخل یک قاب پلاستیکی به گونه ای طراحی و جاسازی شده اند که تولید نیرو از طریق پایین آوردن ولتاژ و تبدیل آن به برق یک طرفه می نمایند و این کار را با اتصال به شبکه برق شهری انجام می دهند.

اما این بار با شارژی متفاوت روبرو هستیم!

شارژر موبایل با آب

تصور کنید در کوهستان یا وسط یک جاده بی آب و علف گیر افتاده اید و شارژ موبایل تان رو به اتمام است. جی پی اس تان هم ته کشیده. هر چه قدر هم در کوله تان آب و غذا داشته باشید به گمانم دیگر امیدی به رهایی تان نخواهد بود. اما صبر کنید. شما نجات یافتید! نه به این دلیل که آب خنک و گوارایی در کوله پشتی تان دارید. بلکه بخاطر اینکه می توانید با یک گجت جمع و جور که ته کوله پشتی تان افتاده، موبایل و جی پی اس تان را شارژ کرده و ضمن درخواست کمک مسیرتان را پیدا کنید. PowerTrekk یکشارژر سلول سوختی بر پایه آب است که اگر همانند تلبیغات انجام شده بتواند کار کند، یکی از شگفتی های CES امسال خواهد بود.

شارژر موبایل با آب

تکنولوژی سلول سوختی اینگونه است که از واکنش های شیمیایی بین هیدروژن درون آب و الکترودهای ویژه و الکترولیت درون سلول تولید الکتریسیته می کند. حالا چه چیزی بهتر از یک سلول سوختی کوچک با عمر بی پایان و هیدروژن کافی آبها، می تواند برای تان انرژی لازم را تولید کند؟! به گمانم همه ما ترجیح می دهیم که با تحمل چند گرم وزن اضافه در بار مسافرتی و استفاده از یک بطری آب برای چندین روز دستگاه های پرتابل مان را شارژ نگه داریم.

شارژر موبایل با آب

این شارژر سوئدی که اندازه اش کمی دو برابر یک اسمارت فون است، می تواند دو خروجی یو اس بی معمولی و میکرو را برای شارژ وسایل مختلف در اختیارتان بگذارد. برای خرید این ابزار به درد بخور تنها کافی است که ۲۹۹ دلار هزینه کنید و بسته سه تایی تعویض الکترود آن هم برای تان ۱۲ دلار آب می خورد.

جدیدترین جواهرات نقره

انگشتر عقیق قرمز مردانه

انگشتر عقیق قرمز مردانه

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

یک دیدگاه

  1. ممنون از مطلب خوبتون

محصولات مرتبط در فروشگاه