Telegram support Whatsapp support

صدای همسر مهناز افشار بخاطر…

این متن را یاسین رامین همسر مهناز افشار به طور اختصاصی اسال کرده است…

خوشحال هستم که بلاخره برای گردانندگان سایتهای مشرق و الف این فرصت را فراهم کردم که با کینه ورزی نسبت به همسرم و جامعه هنرمندان، رویای قلبی خودشان را در قالب تیتر “شناسنامه آمریکایی حق مسلم فرزندان ماست” منتشر کنند وبه تبلیغ گسترده آن بپردازند.

هویت ایرانی قدمت و وقداستش به طول تاریخ است و بی نیاز است از دایه هایی که از روی ناچاری چون گزینه دیگری ندارند حامل شناسنامه ایرانی باشند. فراوان بوده و هستند کسانی که همه امکانات عالم برایشان فراهم بوده و باز مفتخر به هویت ایرانیشان مانده اند. تلاش بی وقفه در دو سال گذشته برای لکه دار کردن آوازه یک هنرمند محبوب که امروز به همه نقشهای ملی و فرا ملی اش، نقش یک مادر ایرانی را افزوده است، تنها سو استفاده از صبر، نجابت و بزرگواری نیست، بلکه خیانت آشکاربه فرهیختگی فرهنگی است.
نه فقط در حمایت از “مهناز افشار“، بلکه به احترام خانواده بزرگ هنرمندان ایرانی و بویژه برای رفع نگرانی از دوستداران پر شمارشان ، باید اعتراف کرد که اساس این دروغ پردازیها، جنگ روانی علیه هنرمندانی است که علیرغم همه فشارها، دل در گرو فرهنگ این مرز وبوم دارند و همتشان بر آوازه مام میهن استوار است و در همه جا به شناسنامه ایرانی خود مباهات می کنند؛ ترس ازشهرت و محبوبیت باعث شده در سالهای گذشته تلاش های بیشماری برای راندن هنرمندان و مشاهیر از این مرز وبوم صورت گیرد؛ فارغ از هر قضاوتی تک تکشان فرزندان این خاک بودند که قربت و غربت این سرما یه ها را باید کسی پاسخگوباشد.

اما من به همسر صبور و فرزند نازنینم وعده میدهم اجازه سلب هویت ایرانی شان را به هیچ بنی البشری نخواهم داد. هویتی که نه تنها به روی کاغذ است که بر جان و دل حک شده است!

مهناز افشار” نه به آمریکا مهاجرت کرده است و نه اساسا فرزندی در آمریکا به دنیا آورده و نه هرگز برای خود یا فرزندش شناسنامه آمریکایی درخواست کرده است! دروغ گویی به منظور وارد کردن اتهامی چون “اقدام علیه منافع ملی”، ضدیت منتشر کنندگان با هویت انسانی خودشان است، پس تشریح اینکه حفظ صداقت در اطلاع رسانی مقدم برقضاوت افراد است، اطاله” درّ کلام” است؛ ومن به مخاطبان این سایتها صمیمانه پیشنهاد میکنم عمرگرانبهای خودشان را صرف کارهای مهمتری کنند واز لحظات حیاتشان لذت ببرند چرا که منتشرکنندگان ظاهرا نه منابع خبری واطلاع رسانی موثقی هستند، نه در تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب حداقل مدبرانه رفتار میکنند و نه حتی قابل اعتماد ظاهر می شوند.

….

 به امید روزی که نه تنها شناسنامه هایمان ایرانی باشد، بلکه خودمان شناسنامه ایران باشیم

یاسین رامین– یکشنبه ۱۷ خرداد۱۳۹۴

منبع:نیک صالحی

خواص درمانی سنگ ها

انگشتر فیروزه زنانه

انگشتر فیروزه زنانه۲

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 16 =

محصولات مرتبط در فروشگاه