Telegram support Whatsapp support

صدور کارت هوشمند ملی…

رئیس جدید سازمان ثبت احوال از تشکیل کمیته ای برای بررسی شیوه های اجرای برنامه های این سازمان خبر داد و گفت: در صورتی که اجرای برنامه ای موفقیت آمیز نباشد آن را تغییر می دهیم.

سید علیرضا آوایی در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان ثبت احوال کشور که با حضور حجت الاسلام ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس، قائم مقام وزیر کشور و تعدادی از مدیران و مسئولان کشور برگزار شد، افزود: با تمام پیشرفت های انجام شده نسبت به برخی کشورهای دیگر عقب تر هستیم و باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا به قله برسیم و آن قدر پیشرفت ها سریع اتفاق می افتد که اگر یک روز غفلت کنیم عقب خواهیم ماند.

وی در مورد تعداد صدور کارت هوشمند نیز گفت: تا زمانی که مسلط نشوم هیچ قولی نمی دهم که چه تعداد کارت هوشمند صادر شود اما تمام تلاش خود را برای استفاده از ظرفیت های موجود انجام خواهیم داد تا کم فروشی نکنیم.

وی گفت: در رابطه با سازمان نیز من هیچ جا با تیم نرفته ام و هرجا مسئولیتی پذیرفته ام با همان تیم کار کرده ام و بعضا یکی دو نفر نیز به کمکم می آیند و ظرفیت های سازمان را بسیار بالا می دانم و تلاشم این است که از ظرفیت های موجود استفاده کرده و از تجارب آنها بهره کافی را ببرم.

وی از تشکیل کمیته ای برای بررسی برنامه ها و طرح های فعلی سازمان خبر داد و گفت: کمیته ای برای بررسی شیوه های اجرایی برنامه ها تشکیل خواهد شد و چنانچه ببینیم برون سپاری اقدامات به نفع سازمان بوده آن را ادامه می دهیم و در غیر این صورت راه و روش برنامه را تغییر خواهیم داد.

آوایی در ارتباط با نیروها و همکاران سازمان نیز گفت: سر زدن به استان ها و شهرستان ها را در برنامه کاری خود قرار خواهم داد.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور در جمع خبرنگاران نیز، اظهار داشت: اولویت بنده در سازمان ثبت‌ احوال کشور تسریع در ارائه کارت هوشمند ملی به آحاد جامعه است و در این خصوص تلاش می‌کنم وعده‌های ارائه ۲۰ میلیون کارت هوشمند در سال جاری محقق شود.

رئیس جدید سازمان ثبت احوال کشور درباره ارتباط حقوقی و مأموریت‌های سازمان ثبت احوال، گفت: بخش قابل توجهی از مسائل سازمان ثبت احوال به موارد حقوقی مربوط می‌شود.

وی ادامه داد: احیاناً از شناسنامه‌ها خلاف قانون استفاده می‌شود و این مورد جزو مسائل مهمی است که باید به آن پرداخته شود.

آوایی گفت: به صفر رسیدن جعل شناسنامه بعید است چرا که جاعلان بیکار نیستند و می‌توانیم با برنامه‌ریزی مناسب به استانداردهای لازم برسیم.

منبع:خبرگزاری مهر

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + چهارده =

محصولات مرتبط در فروشگاه