Telegram support Whatsapp support

طرح توسعه دانشگاه امیرکبیر…

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر درمورد طرح توسعه این دانشگاه گفت:طرح توسعه دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حال پیگیری است، البته به نتیجه رسیدن آن بستگی به امکانات دارد.sardar-4

سید احمد معتمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دانشگاهی افزود:اگر موفق به اخذ زمینی شویم حتما توسعه فیزیکی دانشگاه را ادامه خواهیم داد.البته دولت باید با ساختمان سازی برای توسعه فیزیکی دانشگاه موافقت کند.

وی با تاکید براینکه توسعه فیزیکی یک موضوع زمانبر است، اظهار کرد: این امور نه تنها منحصرا برای دانشگاه امیرکبیر، بلکه برای همه نهادها زمان‌بر بوده و نیازمند بررسی‌های بسیاری است.درحال حاضر جلسات زیادی برای توسعه فیزیکی دانشگاه برگزار می شود اما هنوز به نتیجه خاص و قابل توجهی منتج نشده است.

ظرفیت خوابگاه‌ها افزایش پیدا خواهد کرد!

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در ادامه به خوابگاه های این دانشگاه اشاره کرد و افزود: ارتقای کیفیت خوابگاه‌ها، یکی از طرح های مد نظر است. ما سعی می کنیم اگر خوابگاه جدیدی برای دانشگاه تاسیس می شود، نزدیک به دانشگاه باشد و با توجه به اینکه دانشگاه امیرکبیر در مرکز شهر قرار دارد، پیدا کردن زمین برای این هدف کمی دشوار است.

معتمدی به این پرسش که برنامه‌ دانشگاه برای نوسازی خوابگاه های موجود چیست، پاسخ داد: هر سال تابستان بودجه خوبی برای بازسازی خوابگاه‌های دانشگاه امیرکبیر درنظر گرفته میشود و خوابگاه ها در تابستان مورد بررسی قرار میگیرند. موضوعی که وجود دارد ظرفیت کم خوابگاه‌ها است که باید سعی شود به حالت استاندارد برسد و می‌توان گفت ظرفیت خوابگاه‌های دانشگاه افزایش پیدا خواهد کرد.

1 005

منبع:ایسنا

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

محصولات مرتبط در فروشگاه