Telegram support Whatsapp support

عجیب‌ترین جزیره‌های دنیا

همیشه جزیره‌ها از جاذبه‌های گردشگری و پرطرفدار جهان به شمار می‌روند اما برخی از این جزیره‌ها علاوه بر جالب بودن، عجیب و غریب هم هستند.

اگر شما هم دوست دارید به این جزیره‌ها سفر کنید یا اطلاعاتی در مورد آنها بدانید مطالب این پست را از دست ندهید…

ایکاریا

جزیره «ایکاریا» در یونان، به این دلیل مشهور است که اکثر اهالی این جزیره بیش از ۹۰ سال عمر می‌کنند و بسیاری در آستانه صد سالگی قرار دارند! در طول سال‌ها گردشگران زیادی به دنبال اکسیر سلامتی و طول عمر آن‌ها بوده‌اند و بالاخره دلیل آن را در دو عامل پیدا کردند: رژیم غذایی محلی و چرت عصرگاهی!

 

جزیره‌ای که می‌چرخد!

این جزیره هم که در نزدیکی یونان قرار دارد، یک ویژگی خارق‌العاده دارد و آن این است که به سرعت دور خودش می‌چرخد! در سریع‌ترین حالت این جزیره در هر دقیقه و در آرام ترین حالت هر ۱۲ دقیقه یک دور می‌زند! چرا یک جزیره در اقیانوس باید خود را بچرخاند؟ محققان هنوز نمی دانند.

جزیره‌ای که می‌تواند دو تکه شود

این جزیره در اقیانوس آرام واقع شده است. گاهی اوقات به دو قسمت تقسیم می‌شود؛ ولی مجددا به طور خودکار به یک جزیره تبدیل می‌شود! هیچ پیش‌بینی زمانی برای تقسیم و ادغام جزیره وجود ندارد. جدا بودن آن‌ها حداقل یکی دو روز و گاهی سه چهار روز است و فاصله این دو قسمت از هم به ۴ متر می‌رسد.
جزیره مرگ

«سمور» جزیره‌ای تنها در نزدیکی  کاناداست. این جزیره بدون هیچ موجود زنده‌ای از قبیل حیوانات و گیاهان است و تنها سنگ‌های سبز در نزدیکی جزیره وجود دارد! عجیب‌ترین چیز این است که هر زمان که یک کشتی به نزدیکی جزیره می‌رود، قطب‌نمایش از کار می‌افتد! برخی مردم به آن جزیره مرگ می‌گویند.
جزیره گریه

در این جزیره شما یک صدای گریه عجیب در طول روز و شب خواهید شنید! بعضی اوقات صداها مانند ضجه و زاری کردن پرندگان است. این جزیره تاریک، دلگیر و وحشتناک است. هرگاه یک کشتی از آنجا می‌گذرد مسافران آن احساس کنجکاوی و حیرت می‌کنند؛ اما تاکنون هیچ کس جرات رفتن به جزیره را نکرده است که به ما بگوید در آن چه می‌گذرد؟
جزیره مسافر

دلیل عجیب بودن این جزیره چیست؟ این جزیره احتمالاً پا دارد چون حرکت می‌کند! به خصوص وقتی که باد خیلی شدید می‌آید مانند یک قایق است که روی آب جابه‌جا می‌شود و از آنجا که باد در دریا روز و شب می‌وزد این جزیره در ۲۰۰ سال گذشته ۲۰ کیلومتر جابه جا شده است! در واقع در هر سال ۱۰۰ متر حرکت کرده است!
جزیره عروسک‌ها

جزیره عروسک‌ها در مکزیک قرار دارد. در این جزیره شاهد عروسک‌های وحشتناک با چشم‌های از حدقه‌درآمده هستید که منظره فیلم‌های وحشتناک را برای شما بازآفرینی می‌کند.
تنها ساکن این جزیره «جولین سانتانا» است که برای تسلی روح دختر و خانواده از دست رفته‌اش این جزیره را با انواع عروسک‌ها تزیین کرده است.

 جزیره مارها

در دریای سیاه، جزیره کوچکی پوشیده از سنگ‌های آتشفشانی وجود دارد که به آن «جزیره مارها» می‌گویند. این جزیره در حقیقت روستایی به نام «بیل» است که ۱۰۰ نفر جمعیت دارد و با وجود این‌که آب آشامیدنی ندارد، اما روستاییان آن‌جا را ترک نمی کنند. در جزیره مارها همان‌طور که از نامش پیداست انواع و اقسام مارها زندگی می‌کنند!

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 11 =

محصولات مرتبط در فروشگاه