Telegram support Whatsapp support
لباس کی روش

لباس حاشیه ساز کی روش

یروز خیلی از خبرنگاران که به تمرین ایران رفته بودند، با تعجب می گفتند چرا کادر فنی لباس یک شکل ندارد؟ حتی بعضی این کار را «لجبازی» کروش و دستیارانش دانستند اما نکته اینجاست که کادر فنی تیم ملی اصلا پیراهن ندارد.

لباس کی روش
لباس کی روش

برای دور جدید تمرینات، در لحظه آخر لباس تمرینی بازیکنان به اردوی ایران رسید ولی مسئولان هر چه گشتند، لباسی برای کادر فنی پیدا نکردند! یعنی اسپانسری که پیراهن ها را زده بود، برای کادر فنی گرمکن تمرینی نفرستاده بود. پیراهن آستین کوتاه وجود داشت اما از آنجا که هوا سرد است و کادر فنی باید گرمکن بپوشد، کروش و دستیارانش مجبور شدند از لباس های قدیمی در تمرین استفاده کنند. از آنجا که آنها بیشتر لباس هایشان را به هواداران داده اند، هریک لباس آوردند که رنگ شان فرق می کرد. کروش هم گفت: «چاره ای نداریم. کرمکن رنگارنگ داشتن، بهتر از لباس نداشتن است.» اما نکته اینجا بود که مربی پرتغالی اصلا گرمکنی نداشت و مجبور شد در دور جدید تمرینات تیم ملی، گرمکنی با برند نایک به تن کند!

لباس کی روش
در تمرین دیروز تیم ملی گرمکن کروش آبی بود، گرمکن مارکار آقاجانیان مشکلی-آبی، گرمکن گاسپار مشکلی، گرمکن اوسیانو خاکستری قرمز و گرمکن دیه گو قرمز! این لباس های رنگارنگ نگاه همه را به سوی خود جلب کرد اما کسی نپرسید چرا واقعا کادر فنی لباس متحد الشکل ندارد. بی شک این اتفاق تنها برای تیم ملی می افتد و تنها در جایی مثل ایران است که برای بازیکنان لباس می فرستند اما برای کادر فنی نه!

لباس کی روش

کروش در تمرین روزهای اخیر گرمکنی به تن داشته که در اجلاس AFC آن را گرفته است. البته مربی پرتغالی در آن اجلاس برخلاف تمام مربیان و مسئولانی که میهمان بودند و گرمکن ها را به تن داشتند، ترجیح داد یک تی شرت به تن کند تا لباسش با تمام مربیان و اعضای کمیته فنی متمایز باشد! حالا او در تمرینات تیم ملی همین گرمکن ها را به تن می کند.

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 3 =

محصولات مرتبط در فروشگاه