Telegram support Whatsapp support

ماجرای دزدی همسرانه…

ماجرای دزدی همسرانه…

مرد جوان که پس از سرقت عابر بانک، پول و طلاهای همسران خود، آنها را در مسافرت ماه عسل تنها می‌گذاشت و فرار می‌کرد، با شکایت سه همسر خود دستگیر شد.

رسیدگی به این پرونده از اوایل خرداد امسال و همزمان با شکایت زنی از مرد کلاهبردار در دستور کار پلیس فتای استان خراسان رضوی قرار گرفت.

شاکی به پلیس گفت: چند سال قبل از شوهرم جدا شدم و با پسرم زندگی می کردم. دو ماه قبل در یک سایت همسریابی عضو و با مردی آشنا شدم که خود را مامور امنیتی معرفی می کرد. چند بار با یکدیگر قرار گذاشتیم و او هر بار سلاح و بی سیم همراه داشت و اعتمادم را جلب کرد. موضوع را به خانواده و پسرم گفتم و یک هفته قبل عقد کردیم و فردای آن روز به ماه عسل رفتیم. او از من خواست کارت بانکی ام را در اختیارش قرار دهم تا ماهانه پولی را به حسابم واریز کند. من هم قبول کردم و او بعد از گرفتن کارت به بهانه خرید از هتل خارج شد و دیگر بازنگشت. دو روز به دنبال او گشتم، اما خبری از همسرم نشد. دیروز قصد برداشت از حسابم را داشتم که متوجه سرقت یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان از حسابم شدم. اطمینان دارم این مرد کلاهبردار و هدفش سرقت از من بوده است.

پس از این شکایت تحقیقات برای دستگیری داماد فراری آغاز و معلوم شد متهم مامور امنیتی نبوده و با جعل مدارک شناسایی با شاکی عقد کرده است.

در ادامه تحقیقات دو زن دیگر نیز با حضور در پلیس فتا از شوهر خود به اتهام فریب در ازدواج و سرقت پول هایشان شکایت کردند. در تحقیق از این دو مالباخته مشخص شد آنها نیز در سایت همسریابی با مرد جوانی آشنا شده اند که خود را پلیس امنیتی معرفی می کرده و پس از عقد، در ماه عسل کارت بانکی یا طلایشان سرقت و همزمان داماد نیز ناپدید شده است.

سرانجام با ردیابی های پلیس، مخفیگاه متهم روز شنبه شناسایی و دستگیر شد.

متهم پس از روبه رو شدن با شاکیان لب به اعتراف گشود و گفت: متاهلم و دو فرزند دارم. چندی قبل با صاحبکارم دعوایم شد و او اخراجم کرد. مدتی دنبال کار گشتم، اما کار مناسبی پیدا نکردم. یک روز در اینترنت یک سایت همسریابی دیدم و تصمیم به کلاهبرداری از زنان گرفتم. با مدارک جعلی قربانیان را عقد کرده و به بهانه ماه عسل آنها را به شهر دیگری برده و نقشه خود را اجرا می کردم. همسرم هم تصور می کرد شغل جدیدی پیدا کرده ام که مدام باید ماموریت بروم. دستبند و سلاحم نیز تقلبی بود.

پس از اعتراف متهم به جرمش برای او قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از وی برای مشخص شدن دیگر جرایم و کشف پول های سرقتی ادامه دارد. افرادی که در دام متهم شیاد گرفتار شده اند، می توانند برای شکایت و پیگیری پرونده به پلیس فتای خراسان رضوی مراجعه کنند.

منبع:جام جم آنلاین

جواهرات نقره مناسب برای بانوان خوش پسند

انگشتر سیترین زنانه

انگشتر سیترین زنانه

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 امتیاز, میانگین: 4٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + پنج =

محصولات مرتبط در فروشگاه