Telegram support Whatsapp support

مانی خوشبین یکی از مشتریان بوگاتی چیرون

خبرها حاکی از این است که شرکت بوگاتی در حال پیش فروش خودروی جدید خود یعنی چیرون است، این شرکت بزرگ هم اکنون سفارشات خود را آغاز کرده و در سراسر جهان با بهترین مشتریان خود دیدار می کند.

همانطور که می دانید این موضوع بسیار مخفی می باشد و هیچ کسی در داخل این شرکت حق صحبت درباره مشتریان سوپر اسپرت جدید شرکت بوگاتی را ندارد و تنها بعد از فروش کامل خودروها شاید مشتریان این هایپرکار مشخص بشود. اما دیروز مانی خوشبین یکی از غول های املاک و مستغلات که دارای چند بوگاتی ویرون است عکسی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است که نشان از دیدار این شخص با سران بوگاتی دارد و سفارش خود را به این شرکت اعلام کرده است.

مشتری بوگاتی مانی خوشبین

همچنین وی اعلام داشته است که این خود را از نزدیک مشاهده کرده و خودروی چیرون به طور کامل در داخل و خارج بازطراحی شده است و بی صبرانه منتظر فرارسیدن موعد تحویل این خودرو است. ناگفته نماند که مانی خوشبین یکی از بزرگترین کلکسیونرهای خودرو در جهان به حساب می آید که در گاراژ خانه اش می توان یک ویرون ۱۶٫۴ استاندارد، منصوری ویرون وینچرو، پورشه کررا جی تی زرد، سالین S7 توئین توربو، رولزرویس فانتوم دراپ هد سفید، رولزرویس گوست و سه دستگاه SLR در رنگهای سفید و مشکی و نقره ای را مشاهده کرد. همچنین وی یکی از مشتریان ویژه شرکت مک لارن به حساب می آید به طوری که خودروی P1 خریداری شده توسط مانی خوشبین پسوند MK Edition را با خود یدک می کشد (Mani Khoshbin Edition) این خودرو نیز توسط بخش عملیات ویژه شرکت مک لارن تولید شده است که دارای یک رنگ سفید بسیار خاص و انبوهی از آپشن ها می باشد.
آنچه که تاکنون درباره چیرون شنیده شده است، اینست که شرکت بوگاتی قصد دارد ۵۰۰ عدد از این سوپر اسپرت را تولید کند در حالی که ویرون در یک دهه فقط ۴۵۰ عدد تولید و روانه بازار شد. همچنین گزارش ها حاکی از این است که چیرون ۱ میلیون دلار گران تر از ویرون می باشد با این حساب برچسب قیمت ۳٫۵ میلیون دلار بر روی این خودرو می خورد و آنرا بسیار خاص تر و خاص تر می کند. انتظار می رود شرکت بوگاتی چیرون را در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت به صورت رسمی رونمایی کند و بازهم بر تخت سلطنت سریعترین خودروی جهان بنشیند.

منبع: ماشین باز

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 امتیاز, میانگین: 3٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + چهارده =

یک دیدگاه

  1. خوش به حال این اقای مانی خوشبین . شاید دلیل موفقیت اقای خوشبین این هست که از ۱۴ سالگی رفته خارج و با درایتی که داشته به اینجا رسیده والا من خودم در ایران دوران تحصیل تمام تلاشم رو کردم خلاصه در رشته مهندسی قبول شدم و شروع کردم به کار باز هم تمام تلاشم رو کردم اخر در سن ۴۰ سالگی هنوز یک پراید دارم که الان سه سال می خوام عوضش کنم ندارم .دلم می سوزه که تلاش هم می کنم همش در حال کار کردن ولی چه فایده .

محصولات مرتبط در فروشگاه