Telegram support Whatsapp support

مستند تجربه های نزدیک به مرگ

مستند تجربه های نزدیک به مرگ

ecm0

انیمشین «اِن، ای، دی» در یک قسمت 30 دقیقه‌ای در شبکه مستند سیما تولید می‌شود.

به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، لیلا خلیل‌زاده – نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده این مستند – ضمن اعلام این خبر گفت: «اِن، ای، دی» که نام موقت این مستند است و به احتمال زیاد تغییر خواهد کرد در واقع مخفف اصطلاح لاتین «Near-death experience » و به معنی تجربه نزدیک به مرگ است. موضوع مستند همان طور که از نام آن پیداست نیز درباره آدم هایی است که پس از تحمل رویدادهایی چون تصادف، ضربه به جمجمه و یا برخی بیماری‌ها در معرض این حالت قرار می‌گیرند. آن ها عالم غیردنیوی را تجربه می‌کنند و دوباره به زندگی بازمی‌گردند.

خلیل زاده درباره ساختار این مستند گفت : این مستند قرار است تلفیقی باشد از مستند و انیمیشن تا ضمن بیان خاطرات افرادی که این رویداد را تجربه کرده‌اند، بتوان توصیفات آن‌ها از عالم غیردنیوی را نیز در قالب انیمیشن به تصویر کشید.

این کارگردان مستند در پایان گفت: این مستند همچنان در مرحله تحقیق و پژوهش قرار دارد و تاکنون با برخی از سوژه ها به توافق رسید‌ ایم. احتمال می دهیم پس از اتمام مرحله تحقیق به مدت دو ماه تصویربرداری مستند به طول انجامد و البته با توجه به زمان گیر بودن بخش انیمیشن پیش بینی می شود که این مستند، اوایل پاییز آماده پخش از شبکه مستند شود.

منبع:ایسنا

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

محصولات مرتبط در فروشگاه