Telegram support Whatsapp support

نصب چترهای اتوماتیک در صحن حرم مطهر امام علی(ع)

نصب چترهای اتوماتیک در صحن حرم مطهر امام علی(ع)…
مراحل پایانی نصب و راه اندازی چتر های اتوماتیک…
با تلاش کارکنان بخش فنی و مهندسی آستان پروژه نصب چترهای اتوماتیک صحن حرم مطهر امام علی(ع) مراحل پایانی خود را طی می‌کند.
واحد اطلاع رسانى آستان گزارش داد: مراحل پایانی پروژه نصب چترهای سایه‌بان اتوماتیک صحن حرم مطهر که توسط یک شرکت مهندسی آلمانی طراحی و ساخته شده‌اند در حال انجام است.
«علاء أحمد» رئیس بخش مهندسى آستان در این رابطه به واحد اطلاع رسانى آستان گفت: با تلاش کارکنان بخش مهندسى آستان اماکن نصب چترهاى سایه‌بان که توسط شرکت آلمانى (اس راش) طراحى و ساخته شده‌اند آماده شده است. پایه هاى بتونى این چتر‌ها با همکارى مؤسسه کوثر، مجرى پروژه صحن فاطمه زهرا (س) انجام شده و در حال حاضر مشغول نصب ستون‌ها هستیم.
رئیس بخش مهندسى آستان افزود: نمایندگان شرکت طراحى کننده این چتر‌ها در شهر نجف حضور دارند و در چند روز گذشته طى جلسات مشترک هماهنگی‌هاى لازم جهت اجراى مراحل پایانى پروژه که برآورد می‌شود حدود سه ماه به طول بینجامد،صورت گرفته است.
علاء‌کاظم در ادامه به ویژگى‌هاى این چتر‌ها اشاره کرد و گفت: کل پروژه شامل ۸ عدد چتر بوده که هرکدام به مساحت ۴۰۰ متر مربع می‌باشد و ارتفاع هر کدام در حالت باز ۱۲ متر است. ستون هر یک از این چتر‌ها با مرمر تزیین شده و مجهز به نورافکن هستند و مساحت سایه‌اى که بوسیله این چتر‌ها ایجاد خواهد شد ۱۶۰۰ متر‌مربع است.
وی خاطر نشان کرد: این چتر‌ها از لحاظ طراحى و کیفیت مطابق با چترهاى موجود در صحن مسجد‌النبى در مدینه منوره بوده و توسط‌‌ همان شرکت آلمانى که در مدینه این پروژه را انجام داده طراحى و اجرا می‌شوند.
3195860_200 3195861_152 3195863_554 3195864_798
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 1 =

محصولات مرتبط در فروشگاه