Telegram support Whatsapp support

نظر خداداد عزیزی درباره حضور زنان در ورزشگاه

نظر خداداد عزیزی درباره حضور زنان در ورزشگاه

خداداد عزیزی درباره حضور بانوان در ورزشگاه‌ها و به ویژه تماشای مسابقات لیگ‌جهانی والیبال، اظهار داشت: «در مورد حضور بانوان در اماکن ورزشی ما که تصمیم گیرنده نیستیم پس چرا در این مورد بحث کنیم؟ وقتی نظر ما و کارشناسان اصلا مهم نیست، چرا باید حرف بزنیم و بحث کنیم؟ اصلا برای آقایان مهم نیست که کارشناسان چه می گویند و تصمیمی که باید بگیرند را می گیرند.»

وی افزود: «الان ۲۰ سال است که در این رابطه بحث می شود و هیچ وقت هم هیچ اتفاقی نیفتاده و من هم دوست ندارم راجع به چیزی که نظرم اهمیتی در آن ندارد، صحبت کنم. نه تنها نظر من بلکه نظر هیچ کسی در این مورد خاص اهمیتی ندارد و آقایان تصمیم خودشان را می گیرند.»

وی در پاسخ به این سئوال که آیا موافق حضور بانوان در اماکن ورزشی هستید یا نه؛ اظهار داشت: «مهم نیست من یا شما موافق باشیم یا نه؛ مهم از نظر من کار کارشناسی است و اگر حق شان است باید وارد استادیوم ها شوند و اگر حق‌شان نیست هم نیایند. آقایان یک بحث فرهنگی هم در این رابطه دارند که آن هم در جای خودش می‌تواند در موردش صحبت شود.»

عزیزی همچنین گفت: «من اعتقاد دارم که زن و مرد در همه چیز کاملا برابر هستند و حقوق مساوی دارند و ممانعت از ورود خانم ها به ورزشگاه‌ها حق زن را ضایع می کند. بالاخره برخی از بانوان ایرانی طرفدار رشته های والیبال و فوتبال و کلا ورزش هستند و از همه مهم تر پای تیم ملی کشورشان در میان است که روی آن تعصب دارند و دوست دارند تیم کشورشان را تشویق کنند.»

خداداد عزیزی در پایان تاکید کرد: «با این وجود معتقدم اصلا مهم نیست که خانم ها در این مورد خاص چه می گویند و چه می خواهند و آقایان کار خودشان را می کنند و فکر می کنم به خانم ها در مورد عدم حضورشان در ورزشگاه‌ها ظلم می شود.»

منبع:نیک صالحی

جواهرات نقره با قیمت های مناسب

انگشتر عقیق قرمز زنانه

انگشتر عقیق قرمز مردانه

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + دو =

2 دیدگاه

  1. آقای عزیزی !!! میخوام بدونی که واقعأ عزیزی ….

  2. خداداد عزیزی هم تو دوره بازیگریش اسطوره بود، و هم الان.
    واقعا” کارش درسته، عاشقشم با این صحبتهای بسیار عالیییییییییییی.
    به نظر من هم حق زن و مرد در همه چیز برابرههههههههههههههههههههههههههههه.
    به امید اون روز که………….

محصولات مرتبط در فروشگاه