Telegram support Whatsapp support
نقشه. نظافتچی برای سرقت انگشتر میلیاردی پیرزن تهرانی

نقشه. نظافتچی برای سرقت انگشتر میلیاردی پیرزن تهرانی

نقشه کارگر خانه برای سرقت انگشتر میلیاردی پیرزن تهرانی

.

نقشه یک سرقت میلیاردی از خانه پیر زن .تهرانی را نظافتچی منزلش کشیده بود! پیرزن تنها تصورش را هم نمیکرد کارگر نظافتچی خانه .اش جواب کمکها و محبت هایش را با خیانت و .سرقت از منزلش بدهد . کارگر .نظافتچی که در رفت‌ و آمدهایش به خانه‌ای اعیانی متوجه شده بود .در آنجا انگشتر برلیانی که یک میلیارد تومان ارزش دارد .نگهداری می‌شود، با همدستی ۴ نفر از دوستانش نقشه .سرقت کشید.

نقشه. نظافتچی برای سرقت انگشتر میلیاردی پیرزن تهرانی

چندی قبل مرد جوانی .با کلانتری ۱۰۴ عباس‌آباد تماس گرفت و گفت چند سارق دست .و پای او و مادر پیرش را بسته و اموال‌شان .را دزدیده‌اند. دقایقی بعد وقتی مأموران به محل حادثه .رفتند مرد جوان جزئیات بیشتری از این سرقت را بازگو .کرد و گفت: از مدتی قبل از طریق شرکتی .خدماتی، کارگری برای نظافت به خانه مان رفت‌ و آمد می‌کرد..

 

چون او وضعیت خوبی نداشت مادرم .گاهی به او کمک می‌کرد تا اینکه قرار بود روز .حادثه به‌دلیل سرد شدن هوا، مادرم چند دست لباس .به او بدهد. وی ادامه داد: وقتی من .و مادرم در خانه بودیم او زنگ زد و در را باز کردیم اما علاوه بر او ۴مرد دیگر وارد خانه شدند. آنها که چاقو به‌دست داشتند با تهدید دست و پای مان را بستند و در ادامه همه اموال با ارزش مان شامل پول، طلا، دلار، دوربین و… را جمع کردند و با خود بردند.

 

اما در این بین آنها یک انگشتر برلیان قدیمی که حدود یک میلیارد تومان ارزش دارد را نیز سرقت کردند. با آغاز تحقیقات، مأموران برای یافتن کارگر نظافتچی به شرکتی که او را معرفی کرده بود مراجعه کردند اما او هیچ آدرسی از خود به شرکت نداده بود. با وجود این تجسس‌ها ادامه یافت تا اینکه کارآگاهان آگاهی به اطلاعاتی درباره یکی از سارقان دست یافتند و توانستند او را دستگیر کنند. بررسی‌ها نشان می‌داد این متهم که فردی سابقه‌دار است آخرین مرتبه به اتهام دستبرد به مغازه‌ای دستگیر شده و توانسته با وثیقه از زندان آزاد شود.

 

او در اعترافاتش به سرقت از خانه اعیانی اعتراف کرد و گفت: دوستم که مدتی در آنجا نظافتچی بود گفته بود آنها خانواده ثروتمندی هستند و فقط یک انگشترشان حدود یک میلیارد تومان ارزش دارد. به همین دلیل نقشه سرقت از آنجا را عملی کردیم.

 

درحالی‌ که ۴ عضو دیگر این باند سرقت همچنان فراری هستند این متهم در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده‌ محاکمه‌ شد.

 

او در دادگاه دست داشتن در این سرقت را منکر شد و گفت که چیزی در این‌باره نمی‌داند. به این ترتیب قضات دادگاه برای تصمیم‌گیری در این‌باره وارد شور شدند.

 

مجازات سنگین در انتظار متهم

 

در همین حال حشمت‌الله توکلی، مستشار شعبه درباره مجازات این متهم گفت: جرمی که متهم و همدستانش مرتکب شده‌اند مصداق ماده ۶۵۱ قانون مجازات اسلامی است. در این ماده آمده :

 

” اگر سرقت در شب اتفاق بیفتد، سارق آن ۲ نفر یا بیشتر باشند، یک یا چند نفر از آنها حامل سلاح باشند، از دیوار بالا رفته یا حرز را شکسته یا از کلید ساختگی یا لباس مستخدم دولت استفاده کنند و… و در سرقت کسی را آزار داده یا تهدید کنند به حبس از ۵ تا ۲۰سال، شلاق و رد مال محکوم خواهند شد.”

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − یک =

محصولات مرتبط در فروشگاه