Telegram support Whatsapp support

نگاهی به بازار سنگ های قیمتی در اروپا

نگاهی به بازار سنگ های قیمتی در اروپا

Alrosa، آژانس بازاریابی برای تولید الماس روسیه (Russia)، قیمت الماسهای راف خود را ۲ الی ۳ درصد افزایش داد . گزارش ها از فروش مناقصه ها نشان می دهد که خریداران، سنگ های راف را برای نیازهای تولیدی خود و نه به منظور نگهداشتن خریداری می کردند، که منجر به قیمت های بسیار نزدیکتر به بازار شده است .

نگاهی به بازار سنگ های قیمتی در اروپا

فروشندگان نیز اظهار می دارند که امسال قیمت سنگ های پولیش شده، افزایش یافته است ، اما خرده فروشان به هیچ وجه حاضر به پذیرش افزایش ها نبودند . به ویژه پس از بیانیه مدیر عامل شرکت نیل آبی (Blue Nile) مبنی بر این که تعداد مصرف کنندگانی که حاضر به پرداخت قیمت های بالاتر برای الماس بوده اند، در حال کاهش است .

خریداران الماس در تلاش هستند تا قیمت ها را برای مصرف کنندگان قشر متوسط حفظ نمایند؛ در حالیکه تولید کنندگان الماس سعی می کنند افزایش قیمت های راف را به تصویب برسانند .

۲

یکی دیگر از دلایلی که سبب کم شدن معاملات در بازار سنگ های قیمتی شده، این است که سیاست های اعتباری محکم بانک ها، برخی از شرکت های جواهرات و الماس را مجبور به کاهش برنامه هایی که با خرده فروشان بزرگ اجرا می نمایند، را می کند . این معاملات معمولا شامل دریافت درصد معینی از سفارشات با پرداخت های مربوطه می شوند . اکثر تولید کنندگان جواهرات هم برنامه های مشابهی را برای مشتریان خرده فروشی های بزرگ خود به کار می گیرند .

بانک هایی که تامین مالی صنعت الماس را بر عهده دارند، بهار امسال تعدادی از قوانین سختگیرانه را معرفی کردند ، از جمله کاهش قابل توجه در اعتباری که چنین برنامه هایی را پشتیبانی می نماید .

نگاهی به بازار سنگ های قیمتی در اروپا
منبع مقاله : گوهرشناسی امریکا (GIA)

برای مشاهده جدیدترین جواهرات اینجا کلیک کنید.

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 امتیاز, میانگین: 2٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 16 =

محصولات مرتبط در فروشگاه