Telegram support Whatsapp support

هر چه از همسر رسد نیکوست

Gift-069-www.mehrad-co.com(L)

داشتن یک رابطه شاد و خوب کار سختی نیست! اگر می خواهید در رابطه زناشویی تان خوشبخت باشید، می توانید با ایجاد چند رفتار جدید و تغییرات کوچک در رابطه، شادی و خوشبختی را وارد زندگی تان کنید و آن را برای همیشه نگه دارید. با اینکه خیلی از متخصصان می گویند باید روی درست کردن اشکالات رابطه متمرکز شوید و این گفته هم بسیار درست است اما تجربه گاهی اوقات ثابت کرده است اضافه کردن رفتارهای مثبت به رابطه تاثیر بسیار بیشتری بر خوشنودی زوج ها دارد. راه ها و رفتارهای زیادی وجود دارد تا به این هدف دست پیدا کنیم اما یکی از راهکار های پیشنهادی ما هدیه دادن است. هدیه دادن و هدیه گرفتن از کارهای جالبی است که در تمام دنیا به مناسبت های مختلف انجام می شود و از هر جنس، رنگ و سن که باشید، این کار ارتباطات عمیق تر و بهتری بین شما و دهنده یا گیرنده هدیه ایجاد می کند.

کدورت از بین می رود، فقط با یک هدیه
قبل از پرداختن به هر نکته ای ابتدا باید بدانید روایت های زیادی در مورد هدیه دادن وجود دارد که یکی از این روایت ها به این موضوع اشاره می کند که دادن هدیه می تواند در از بین بردن اختلافات به خصوص در رابطه زناشویی تاثیر بسزایی داشته باشد. هدیه دادن یکی از روش های از بین بردن کینه و کدورت است به همین دلیل اگر احساس می کنید با خرید یک هدیه می توانید به اختلافات پایان دهید بهتر است زمان را از دست ندهید و هرچه زودتر دست به کار شوید.

سردی رابطه با هدیه دادن گرم می شود
هدیه دادن علاوه بر اینکه در از بین بردن کدورت ها تاثیرگذار است، فایده های دیگری هم در رابطه زناشویی دارد که نمی توان آنها را انکار کرد. هدیه دادن یک روش آسان اما تاثیرگذار برای نشان دادن عشق و علاقه به همسر است. اگر می خواهید به همسرتان نشان دهید که چه احساس مثبت و خوبی به او دارید با خرید یک هدیه می توانید این کار را انجام دهید. به علاوه یکی از مهم ترین اصول در رابطه زناشویی داشتن صمیمیت و نزدیک بودن زن و شوهر به یکدیگر است. هرچه این صمیمیت بین زوجین کمتر باشد رابطه سردتر و امکان بروز اختلافات بیشتر می شود و حتی ممکن است باعث طلاق عاطفی شود. هدیه دادن که یکی از روش های ابراز احساسات است باعث افزایش این صمیمیت می شود و حتی افرادی که فکر می کنند رابطه شان رو به سردی است با این روش می توانند از بروز این خطر در زندگی شان جلوگیری کنند یا به اصطلاح عامیانه تر با این کار دل یکدیگر را به دست آورند. گاهی هدیه دادن به پابرجایی یک رابطه می انجامد، رابطه ها را محکم تر می کند و به ارتباط ها رنگ و بوی دیگری می دهد. علاوه بر این گاهی هدیه دادن ما را از روزمرگی زندگی نجات می دهد و باعث می شود کسالتمان با برگزاری یک مراسم ساده یا دادن یک هدیه کوچک برطرف شود و جو شاد و صمیمی بازگردد.

آنچه را که برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
متاسفانه برخی از افراد به جای اینکه از بعد معنوی یا عاطفی به هدیه نگاه کنند، به جنبه مادی آن توجه و به اشتباه فکر می کنند هر چقدر هدیه گران تر باشد ارزش آن بیشتر است اما این نگرش درست نیست و افراد باید سعی کنند از طرف مقابلشان در حد توانش توقع و انتظار داشته باشند. با این حال افراد در خریدن هدیه باید به این موضوع توجه داشته باشند چیزی را که خودشان دوست دارند و می پسندند برای همسرشان بخرند. حتی هنگام خریدن هدیه، اگر این نکته را که وسیله ای برای همسرتان بخرید که مورد نیازش باشد، مدنظر قرار دهید، آن کادو می تواند تاثیرگذاری بهتری در رابطه داشته باشد. به بیان دیگر «آنچه را که برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند و آنچه را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند.»

هدیه دادن یک داد و ستد نیست
بعضی مواقع فرد بدون هیچ تلاشی فقط یک هدیه تهیه می کند که در این صورت هدیه دادن معنای دیگری به خود می گیرد مثل یک داد و ستد. این افراد فکر می کنند زمانی که تحت شرایطی هدیه داده می شود، متقابلا روزی به نحوی دیگر یا در زمان مشابه باید به طرف مقابل پس داده شود. به نوعی می توان گفت در این تعامل اجتماعی افراد یکدیگر را می سنجند و اگر هدیه شان بازخورد نداشته باشد، این فرایند بین آنها خاتمه خواهد یافت. باید بدانیم هدیه دادن و هدیه گرفتن بهانه ای است برای محکم کردن پیوندها و بیان احساساتمان آن طور که در دلمان می گذرد.

همسرتان باید از احساس شما باخبر باشد
بعضی از افراد معتقدند ما وقتی کسی را دوست داریم دیگر نیازی به بیان احساساتمان به صورت کادو دادن نیست، اما نکته مهم این است که در رابطه زناشویی افراد نیاز دارند که از احساسات فرد مقابلشان باخبر باشند و به علاوه برای داشتن رابطه ای بهتر افراد باید سعی در بیان احساسات درونی خود داشته باشند. برای ابراز احساسات می توان از روش کلامی مثل گفتن جمله «دوستت دارم» استفاده کرد یا اگر این کار زیاد برایشان راحت نیست، همان طور که گفته شد از روش غیرکلامی یعنی « دادن هدیه» استفاده کنند.

هرکس کادو نخرد، الزاما بی عاطفه نیست
برخی از افراد عادت به هدیه دادن ندارند. ممکن است دلیل آنها نداشتن آموزش در خانواده یا داشتن باورهای منفی باشد. بعضی از افراد هم به دلیل بعد مادی یا خساست ترجیح می دهند از خریدن کادو طفره بروند، اما این طرز فکر که «افرادی که هدیه نمی دهند، افراد بی عاطفه ای هستند» زیاد درست نیست و نباید این ویژگی را به همه افراد نسبت بدهیم.

هدیه دادن به زمان خاصی نیاز ندارد
هدیه زمان مشخصی ندارد، برحسب شرایط و به مناسبت های مختلف و حتی گاه و بیگاه نه همیشه می توانید با دادن هدیه همسرتان را خشنود کنید. شما می توانید هر چند وقت یکبار در مناسبت هایی که هدیه جای خود دارد یا حتی گاهی بدون مناسبت هدیه بدهید. این کار بزرگ ترین تاثیر را در روان انسان دارد و شادی و سرزندگی را در قلب او به وجود می آورد.

چشم و هم چشمی را کنار بگذارید
اگر عشق و علاقه بین افراد وجود داشته باشد دیگر به هدیه از بعد مادی نگاه نمی کنند و حتی دادن یک شاخه گل می تواند آنها را خشنود کند، اما گاهی اوقات به دلیل چشم و هم چشمی سعی بر این دارید تا همسرتان هدیه باارزشی برایتان بگیرد که این نوع برخود همان طور که گفته شد با مادی گری فرقی نمی کند. وقتی که عشق وجود دارد، حتی یک لبخند زیبا یا سپری کردن زمانی با یکدیگر در یک محیط زیبا یا یک رستوران می تواند به اندازه دادن یک هدیه تاثیر گذار باشد. دادن هدیه بهتر است بین زوج ها رواج پیدا کند. همچنین طرفین سعی کنند در هر شرایطی مثل زمانی که از دست هم دلخور هستند و قصد عذرخواهی دارند یا می خواهند به هم نزدیک شوند یا عشقشان را به یکدیگر ابراز کنند از شیوه هدیه دادن استفاده کنند. توصیه دیگر من به زوج ها این است که هرگز هدیه را از بعد مادی نسنجند و همیشه به یاد داشته باشند که هر چه از دوست رسد نیکوست.

چگونه کادو خریدن را به او آموزش دهیم؟
اگر جزو افرادی هستید که زیاد به خریدن هدیه اعتقادی ندارید اما دوست دارید از این پس این باورتان را کنار بگذارید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید، توصیه من به شما این است که این کار را از روزهای مهم و سالگردها آغاز کنید. سعی کنید با خرید یک هدیه مناسب همسرتان را خشنود کنید ولی اگر قصد دارید این روش را به کسی آموزش دهید بهتر است ابتدا خودتان سعی کنید با خرید کادو در روزها و مناسبت های مختلف به او نشان دهید خواستار این تغییر رفتار او هستید.

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 11 =

محصولات مرتبط در فروشگاه