Telegram support Whatsapp support
لامبورگینی Huracan GT3

هوراکان GT3 آماده حضور در مسابقات GT

خودروهای تیونینگ شده را فراموش کنید، لامبورگینی برای مسابقات GT ، خودروی هوراکان خود را با کیت بدنه فوق العاده همراه کرده است و خودروی محبوب خود را بی نیاز از هر تیون کرده است. البته مشکل ماجرا اینجاست که این خودرو قرار نیست برای خیابان های معمولی سواری بدهد.

 لامبورگینی Huracan GT3

شرکت لامبورگینی برای حضور قدرتمند در مسابقات GT خودروی هوراکان را با تغییراتی در بدنه و بخش فنی همراه کرده است تا بتواند با رقیبان خود مقابله کند. این خودرو به سرعت مورد توجه ماشین باز ها و طرفداران اتومبیل قرار گرفته و قرار است برای اولین بار در آمریکای شمالی و در ماه ژانویه ۲۰۱۶ در مسابقات شرکت کند.

 لامبورگینی Huracan GT3

هوراکان GT3 با همان پیشرانه ۵٫۲ لیتری ۱۰ سیلندر همراه است که قدرتی معادل ۵۸۵ اسب بخار را تولید می کند. نیروی تولید شده در هوراکان GT3 به چرخ های عقب منتقل می شود. همانطور که می دانید این پیشرانه تنفس طبیعی با سیستم تزریق مستقیم سوخت کار می کند و سیستم های مدیریت کشش، گیربکس ۶ سرعته ترتیبی و دیسک کلاچ سه تایی براساس مقررات FIA انطباق یافته اند.

 لامبورگینی Huracan GT3

 لامبورگینی Huracan GT3

همچنین در این خودرو برای محافظت از راننده سیستم قفسه بندی کابین تعبیه شده است، باله های آیرودینامیکی قابل تنظیم، دیفیوزر عقب، قطعات فیبرکربنی، دکمه های چند منظوره روی فرمان و تجهیزت اطفای حریق از دیگر مواردی است که در این خودرو می توان مشاهده کرد.

منبع: ماشین باز

 

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 15 =

محصولات مرتبط در فروشگاه