Telegram support Whatsapp support

ویژه برنامه افطار همراه با جواد رضویان…

ویژه برنامه افطار همراه با جواد رضویان…

IMAGE634407142289155630

شبکه یک سیما شب‌های رمضان با ویژه برنامه‌های «دعوت»، «شب‌های شیدایی» و «امشب» مخاطبانش را با خود همراه می‌کند.

 مدیر گروه اجتماعی شبکه اول در تکمیل خبر بالا اعلام کرد: ویژه برنامه «دعوت» با اجرای سید جواد رضویان همراه است و به تهیه‌کنندگی لیلا رضا سلطانی با ۳۲ برنامه از روز چهارشنبه – ۲۹ خرداد – حوالی ساعت ۱۷ پخش می‌شود و به مدت یک ساعت روی آنتن شبکه یک خواهد ماند.

فضل‌الله شریعت پناهی همچنین گفت: در برنامه «دعوت» هر روز برترین‌های هر استان به عنوان مهمان حضور دارند و از ۳۱ استان کشور در این برنامه مشارکت جدی دارند و در برنامه سی و دوم که در روز عید سعید فطر پخش خواهد شد، برترین مهمانان در ۳۱ برنامه گذشته با رای بینندگان انتخاب و تجلیل می‌شوند.

وی در ادامه درباره شاخصه‌های انتخاب و حضور مهمانان از سایر استان‌های کشور در برنامه «دعوت» توضیح داد: در ۱۱ بخش مهمانان برنامه انتخاب می‌شوند که از جمله می‌توان به نام آوران، قهرمانان المپیک، مخترعین و مبتکرین، نخبگان، خانواده اهداکنندگان اعضا، چند قلوها و … اشاره کرد.

مدیر گروه اجتماعی شبکه یک همچنین تصریح کرد: برای اینکه فضای کاملا شادی را برای بینندگان در پایان روز در ایام ماه مبارک رمضان رقم بزنیم، تصمیم گرفتیم تا اجرای برنامه «دعوت» را به بازیگر خوب و خوش اخلاق سینما و تلویزیون کشور یعنی سید جواد رضویان بسپاریم و ان‌شاالله «دعوت» با اجرای جواد رضویان در ماه مبارک رمضان برنامه‌ای شاد و مفرح برای بینندگان شبکه یک خواهد بود.

او سپس از ادامه پخش برنامه «امشب» با اجرای سید علی ضیاء در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: برنامه «امشب» به تهیه‌کنندگی محمدرضا ماندگاران در همان ساعت ۲۳ و به مدت ۹۰ دقیقه به طور زنده به روی آنتن می‌رود، تنها با این تفاوت که به جای سه شب در هفته دو شب یعنی یکشنبه‌ها و دوشنبه‌ها با رویکرد ترویج افطاری ساده پخش می‌شود.

مدیر گروه اجتماعی شبکه یک سیما در پایان صحبت‌هایش به ویژه برنامه شب‌های شیدایی در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: ویژه برنامه دیگری که در شب‌های ماه مبارک رمضان مهمان مخاطبان خوب شبکه خواهد بود، برنامه «شب‌های شیدایی» است. این برنامه هر شب حوالی ساعت ۳۰ دقیقه بامداد به مدت نیم ساعت از باغ موزه دفاع مقدس تهران با اجرای مهدی آقابیگی به روی آنتن می‌رود.

منبع:ایسنا

جواهرات نقره با قیمت های مناسب

انگشتر عقیق یمنی مردانه

انگشتر عقیق یمنی مردانه

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 19 =

محصولات مرتبط در فروشگاه