Telegram support Whatsapp support

پخش سریال خانوادگی کیمیا با ۱۰۰ قسمت

پخش سریال خانوادگی کیمیا با ۱۰۰ قسمت

IMG09482353

پخش مجموعه تلویزیونی «کیمیا»  از شنبه ۴ مهر از شبکه دو سیما آغاز شد.

این مجموعه تلویزیونی هر شب ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن می رود و در ۳ نوبت ساعت یک بامداد، ۱۱ و ۱۶ باز پخش خواهد شد.

«تحولات جامعه، پدر و دختری را مقابل هم قرار داده است. دختر خانواده که کیمیا نام دارد پرسشگر است و معترض و در مقابل او پدری قرار دارد که نظامی، منضبط و پایبند به قانون است.

سیر حوادثی که در زندگی این خانواده رخ می‌دهد آنها را درگیر توطئه و دسیسه‌ای بزرگ و شیطانی می‌کند و کیمیا با تلاشی خستگی‌ناپذیر درصدد نجات خانواده برمی‌آید و به این ترتیب او تبدیل به زنی مقاوم و استوار می‌شود؛ زنی مشابه هزاران زن ایرانی مسلمان که برای حفظ خانواده از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند و…»

داستان «کیمیا» نوشته مسعود بهبهانی‌نیا، اولین سریال ۱۰۰ قسمتی ایرانی است که جواد افشار کارگردان و محمدرضا شفیعی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارند.

«کیمیا» که در سه مقطع زمانی: قبل از انقلاب، دوره‌ جنگ و زمان حال روایت می‌شود، بیش از ۳۰۰ بازیگر دارد و نقش یکی از شخصیت‌های اصلی آن را مهراوه شریفی‌نیا ایفا می‌کند.

۳۴۹۸۰۹۷۶۹۱۲۱۹۷۸۸۲۷۸۷

بازیگران سریال کیمیا:

حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان، پوریا پورسرخ، آرش مجیدی، سید مهرداد ضیایی، رضا توکلی، علی شادمان، عطا عمرانی، امیر کاظمی، کاظم هژیرآزاد، حسین توشه، کورش زارعی، شهین تسلیمی، آشا محرابی، سودابه بیضایی، فریبا طالبی، نسرین نیک، وحید رهبانی، مالک سراج، عبدالحلیم تقلابی، ابتسام بقلایی، نوید خدا‌شناس، میرفرخ هاشمیان، محسن مجلس آرا و… اشاره کرد.

منبع:جام جم آنلاین

برای مشاهده مجموعه انگشترهای جدید روی تصویر زیر کلیک کنید

انگشتر سوارسکی عالی زنانه کدجواهر: ۹۳۱۶

انگشتر سوارسکی عالی زنانه

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 امتیاز, میانگین: 2٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 1 =

محصولات مرتبط در فروشگاه